MC-sesongen 2011 har vært et bra år med mange hyggelige møter med mange forskjellige og meget trivelige folk :-)
Opplevelser som har etterlatt gode og varige minner som vil huskes lenge, er Norgestreffet i Steinkjer, PreHøst-turen, svensketuren vår til BomstadBaden og dagsbesøket på Trollträffen, Evike-treffet, Gressvikbesøket hos
OleB og konserten med Ken Hensley, Eirikur og gutta, svensketur med ojda og enda en svensketur hvor vi traff
Intruder og ikke minst vårt uhøytidelige "Later-som-vi-er-Toscana" - treffet her hvor vi bor. Pluss mange flere hyggelige MC-turer hvor jeg alene og sammen med Bakpå har truffet mange hyggelige og blide folk.
Må også nevne at jeg har fått uvanlig god service de gangene jeg har vært i kontakt med GMS på Gjøvik, hvor jeg kjøpte Tiger i september 2010. Alltid hyggelig å komme dit!
Har sikkert glemt å nevne en hel masse, men det får så være.
Nevner helt til slutt at jeg også har truffet utrolig trivelige folk i jobbsammenheng og har lyst til å trekke fram en av disse, nemlig Morten Bråthen som ble med meg og to andre med hver sin R-sykkel på en to-dagers tur med sin nylig nyoverhalte Suzuki GT750 '76 mod.
Sporty gjort! Og sykker'n hans fungerte helt feilfritt under hele turen
Her er
saken jeg skrev om ham og syklene hans