sykkel`n, for da har sommeren kommet, er det 8 grader om høsten er det å henge med huet
og parkere gullet.

Sjøl så skal jeg nok kjøre litt til, men søndag er det spådd sludd.

Dette er ikke bra A.J.Svein2 skrev:Litt rart dette, er det det spådd 8 varmegrader om våren er det full jubel og ut med
sykkel`n, for da har sommeren kommet, er det 8 grader om høsten er det å henge med huet
Jeg håper ikke Bakpå leser dette, for da er jeg redd du møter kjevla i døra når du kommer hjem.AJ skrev:at temperaturen heller ikke er så verst og tenker at det jeg gjorde kanskje burde vært ugjort mens jeg tenker på at jeg likevel ikke kunne gjort noe med det jeg ikke skulle gjort selv om det hadde vært ugjort, i løpet av helga.
Blir litt sånn halvredd selv, jeg, når jeg leser mitt eget sitat...ojda skrev:Jeg håper ikke Bakpå leser dette, for da er jeg redd du møter kjevla i døra når du kommer hjem.AJ skrev:at temperaturen heller ikke er så verst og tenker at det jeg gjorde kanskje burde vært ugjort mens jeg tenker på at jeg likevel ikke kunne gjort noe med det jeg ikke skulle gjort selv om det hadde vært ugjort, i løpet av helga.
De kommende dagene vil vise om jeg har gjort et "klokt" valg eller ikke.ArcticTiger skrev:Det var da litt tidlig å parkere Tigern AJ![]()
Selv skal jeg kjøre CB500 til det blir frost/rim/sludd på veieneDet var 6 grader da jeg dro på jobb i morres, og 8 nå når jeg kjørte hjem. Slett ikke så galt, og mye bedre enn de første turene i 2-3 grader tidlig i våres
Ja, tenkte jeg det ikkejhn skrev:No må du tenke dæ litt om. Vi har ganske milde vintre her på kysten, men problemet e at sommern e bare litt mildere enn vintern
Kommer til å glede meg hver dag i vinterSnikkeren skrev:Blir nok bra det ja.![]()
Jeg tipper du gleder deg til du henter Tigern ut fra vinterlagring allerede.
Hva er det verste som kan skje da? Om den nå ikke blir allverdens mye bedre enn den orginale demperen, ser den jo skikkelig tøff ut!AJ skrev:Kommer til å glede meg hver dag i vinterSnikkeren skrev:Blir nok bra det ja.![]()
Jeg tipper du gleder deg til du henter Tigern ut fra vinterlagring allerede.![]()
Litt skummelt det også, da...![]()
Kanskje man spenner forventningene en smule for høyt hvis man "overgleder" seg...