Skal vel ikke se bort fra du klarer det, i svingene. Du har litt mer erfaring enn meg og Cutless der tror jeg. Men på rettstrekket så tror jeg nok du sliter littmortenolb skrev:Skal ta dere begge med zuki'n, jeg


Skal vel ikke se bort fra du klarer det, i svingene. Du har litt mer erfaring enn meg og Cutless der tror jeg. Men på rettstrekket så tror jeg nok du sliter littmortenolb skrev:Skal ta dere begge med zuki'n, jeg
Prøvde med gamlesykkelen til Cutless som er lik din. Du har ikke sjans. Sorry...mortenolb skrev:Du har nå hvertfall kjørt mer enn meg! Men vi må prøve dragrace fra 0 til 100
Kan nok hende du hadde tapt en en såkalt 0-100 duell. Men det er vel ingen hemmelighet ar R-sykler koser seg best på et vist turtallsområde og den fordelen utnyttet du :)thewiz skrev:Haha, jeg kjører fra dere på langstrekka begge to![]()
![]()
Svingene derimot, der har jeg litt å lære meg enda. Hadde jo en liten edge på deg Bjerknez, når vi var på vei inn mot Vinterbro på E6
Sier ikke at jeg har sjans, jeg sier at jeg vil prøveBjerknez skrev:Prøvde med gamlesykkelen til Cutless som er lik din. Du har ikke sjans. Sorry...mortenolb skrev:Du har nå hvertfall kjørt mer enn meg! Men vi må prøve dragrace fra 0 til 100
Tenkte bare jeg skulle spare deg for bryet jeg da.... Men jada.. vi kan sikkert prøve en vakker dag.mortenolb skrev:Sier ikke at jeg har sjans, jeg sier at jeg vil prøveBjerknez skrev:Prøvde med gamlesykkelen til Cutless som er lik din. Du har ikke sjans. Sorry...mortenolb skrev:Du har nå hvertfall kjørt mer enn meg! Men vi må prøve dragrace fra 0 til 100
Cutless skrev:
Bjerknez skrev: Kan nok hende du hadde tapt en en såkalt 0-100 duell. Men det er vel ingen hemmelighet ar R-sykler koser seg best på et vist turtallsområde og den fordelen utnyttet du :)
Tror kanskje du sliter mer i en dragrace duell eller 0-100... siden du da også må forsere HELE turtallsregisteret...?
Når det er sagt så er jeg mer fornøyd med å gruse deg i svingene (foreløpig). Synes det er langt mer morsomt enn å kjøre fort på E6. Da hadde jeg nok kjøpt meg en annen sykkel
Den går jo eventuelt fortere. Enten fortere opp i fart, med lavere toppfart, eller saktere opp i fart med høyere toppfartBjerknez skrev:Cutless skrev:![]()
![]()
Sykkelen går vel ikke noe fortere av den grunn? I mitt hode så bare flytter du litt på kreftene?
Men jada.. blir artig å prøve Cutless. Har du drevet opp eller ned?
Jeg sa det ikke "sikkert". Jeg sa du kanskje hadde slitt mer med å holde følgethewiz skrev:Bjerknez skrev: Kan nok hende du hadde tapt en en såkalt 0-100 duell. Men det er vel ingen hemmelighet ar R-sykler koser seg best på et vist turtallsområde og den fordelen utnyttet du :)
Tror kanskje du sliter mer i en dragrace duell eller 0-100... siden du da også må forsere HELE turtallsregisteret...?
Når det er sagt så er jeg mer fornøyd med å gruse deg i svingene (foreløpig). Synes det er langt mer morsomt enn å kjøre fort på E6. Da hadde jeg nok kjøpt meg en annen sykkel
Nja, du skal ikke si det for sikkert. Med god gasskontroll / clutch så kan man få en ganske så god start med R sykkel. Det er vel heller jeg som holder sykkelen tilbake eventuelt.
Hehe, foreløpig jaSkal sies at når vi kjørte var det kun min tredje tur på ny-sykkelen. Det som faktisk holdt meg litt tilbake var veitilstanden, syns det var mye hull / ujevnheter i asfalten når vi kjørte rundt i østfold.
Enig at svinger er mer morro enn E6. Lappen ryker hvis vi fortsetter med det. Og når den ryker tror jeg den ryker for godt.![]()
Cutless: 1 tann ned foran eller? Tenkte å gjøre det samme med R6en. Anbefaler at du kjøper Speedohealer, slik at km/h og kilometerstand blir riktig.
Joda, men om den går fortere fra A-B kommer ann på avstanden mellom A og Bmortenolb skrev:Den går jo eventuelt fortere. Enten fortere opp i fart, med lavere toppfart, eller saktere opp i fart med høyere toppfartBjerknez skrev:Cutless skrev:![]()
![]()
Sykkelen går vel ikke noe fortere av den grunn? I mitt hode så bare flytter du litt på kreftene?
Men jada.. blir artig å prøve Cutless. Har du drevet opp eller ned?
Nå bare synser jeg litt, men den mariginale økningen i aks som du får tilsvarer vel også hyppigere giring samt bruk av tid til dette? Mulig jeg ikke har satt meg helt inn i det tekniske her nå, men blir uansett morsomt å prøve Cutless.Cutless skrev:Fra 15 til 14 foran.
Ofrer litt topphastighet for raskere aks. Et lett regnestykke siden jeg ikke klarer å se for meg et scenario hvor jeg tørr å kjøre i "toppfart" med Hyper'n. Og med tanke på vindmotstand så vil nok ikke toppfarten endres så veldig mye..
Angående "speedohealer" så ser jeg ikke behovet til det i forbindelse med bytte av drev siden farten leses av på bakhjulet. Det hadde dog vært kjekt å justert feilmarginen som allerede er der fra fabrikk :)