Så klart helt enig med deg derReodor Felgen skrev:Ganske subjektivt det med lyd,

Så klart helt enig med deg derReodor Felgen skrev:Ganske subjektivt det med lyd,
Her er du på TYNN IS IGJEN.Bjerknez skrev:MT07 er flotte sykler med fin V-twin lydMonstr skrev:Jeg synes utseendemessig at Kawaen klarer seg bra. Det eneste er at den oppleves som veldig tung.
Fordelen med Suzuki og Kawasaki er jo garantien. Der kommer Triumph til kort som bare har to år, mot 5 år hos de fleste andre.
Jeg ville helt klart gått for MT-07. Det er vannvittig kule sykler, en av Yamahas bestselgere. Billig forsikring, pent utseende, driftsikkerheten selv, 5 års garanti og koster 90 000,- :-)
Streeten er fin den, men koster jo endel mer. Ser også at flere sliter med elwktronikkfeil på bensinmåler osv på Triumphene.
Takk for rettelsensimpson skrev:Her er du på TYNN IS IGJEN.Bjerknez skrev:MT07 er flotte sykler med fin V-twin lydMonstr skrev:Jeg synes utseendemessig at Kawaen klarer seg bra. Det eneste er at den oppleves som veldig tung.
Fordelen med Suzuki og Kawasaki er jo garantien. Der kommer Triumph til kort som bare har to år, mot 5 år hos de fleste andre.
Jeg ville helt klart gått for MT-07. Det er vannvittig kule sykler, en av Yamahas bestselgere. Billig forsikring, pent utseende, driftsikkerheten selv, 5 års garanti og koster 90 000,- :-)
Streeten er fin den, men koster jo endel mer. Ser også at flere sliter med elwktronikkfeil på bensinmåler osv på Triumphene.
Bedre å vite hva du skriver om enn å late som.
MT07 har ikke V-twin og hørere derfor ikke ut som en V-twin :-)å
Den har derimot en rekketoer, eller en parallell twin om du vil.
Tja.. synes den vibrerte akkurat som en V-Twin og lyden var også sammenlignbar synes jeg da jeg har hatt en V-Twin selv. Dog av en annen kaliber (Yamaha XVS 1300)simpson skrev:Hvis du i tillegg har kjørt den, burde du hvertfall merket forskjell.
De har jo totalt forskjellige motorkarakterer.
Men ja, lyden er forskjellig på twinner og 3 og 4 sylindre.
Høres nok absolutt som en V-twin, denne.simpson skrev:Her er du på TYNN IS IGJEN.Bjerknez skrev:MT07 er flotte sykler med fin V-twin lydMonstr skrev:Jeg synes utseendemessig at Kawaen klarer seg bra. Det eneste er at den oppleves som veldig tung.
Bedre å vite hva du skriver om enn å late som.
MT07 har ikke V-twin og hørere derfor ikke ut som en V-twin :-)å
Den har derimot en rekketoer, eller en parallell twin om du vil.
Skal du ha sykkelen lenge er nok Suzuki å foretrekke.Bjarne89 skrev:Flere som har prøvd GSR750 ? Står mellom denne og triple r.
Dette er det nok mange meninger om!Reodor Felgen skrev:Du har jo gir på en sykkel så fokuset på bunndrag har jeg ikke forstått. Turtall og moment er faktorer i regnestykket for effekt, er kun for traktorer at moment har en verdi isolert sett.