Lære om mc, mekking og vedlikehold?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
adivass
Innlegg: 63
Registrert: 18 mar 2013, 14:55
Motorsykkelen din: Yamaha XT600Z Tenere 1988
Sted: Søre sunnmøre

Re: Lære om mc, mekking og vedlikehold?

Legg inn av adivass »

Husker at for en del år siden gikk det en del programmer på Discovery om ymse kjøretøy der programlederen bygde eller pusset opp kjøretøy fra bunnen av. Mener bestemt at det var minst ett for sykkel. Vil tro at det kan være svær lærerikt å se på. Tipper du finner den om du søker på "How a bike is born".

Jeg for min del har gjort det meste med tidvis godt pågangsmot, prøving og feiling. Pluss en alt for god dose med lesing på ymse forum. Å lese prosjekttråder om alt mulig rart er en god måte å lære på.

rigg96
Innlegg: 14
Registrert: 30 mar 2016, 22:01
Motorsykkelen din: Ingen Enda

Re: Lære om mc, mekking og vedlikehold?

Legg inn av rigg96 »

adivass skrev:Husker at for en del år siden gikk det en del programmer på Discovery om ymse kjøretøy der programlederen bygde eller pusset opp kjøretøy fra bunnen av. Mener bestemt at det var minst ett for sykkel. Vil tro at det kan være svær lærerikt å se på. Tipper du finner den om du søker på "How a bike is born".

Jeg for min del har gjort det meste med tidvis godt pågangsmot, prøving og feiling. Pluss en alt for god dose med lesing på ymse forum. Å lese prosjekttråder om alt mulig rart er en god måte å lære på.
Skal sjå om eg finne! :thumleft Takk for tipset

Svar