Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Gammelgutt

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti, om du monterer støvsugerdyret bakpå Cagge og slangen og støvsugermunnstykket ned foran bakhjulet kan du jo ta noen runder på parketten. tror du H G blir fornøyd da?. :=D>

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Nei, det blir hun IKKE ! For 2 år siden var hun på week end tur med vennine sine. Det ble et svare leven da hun kom hjem før tiden og hun fant Cagge i peisestua. Cagge stod pent på støtta si oppå ei svær pappskive også. Nypolert og gild var hun også :bananas Hun truet med tvangsinnleggelse men nøyde seg med at jeg fikk ei uke på sofaen.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av mekkern »

forstår jeg godt.....skulle jo hatt den på badet! stedet for vask og puss....

peisestuen er jo for kremering..... :[-X
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Det var så mye snø så jeg gadd ikke å dra den gjennom snøen opp på terassen, gjennom stua og inn på badet. :dontknow Sånne kjærringer henger seg alltid opp i bagateller. De kan jo bare la være å komme uanmeldt hjem, det er en god begynnelse på et fredlig samliv. :[-X

Gammelgutt

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Gammelgutt »

H G er det forkortelse for Her Goodness?. :-k

Ragnhild

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Ragnhild »

Hadde jo vært hyggelig :)

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Nei, det betyr Haus Gestapo det. Sjef for 1 manns Straffebataljonen i Arbeidsleieren. :notlistening hjelper ikke.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Nei, det betyr Haus Gestapo det. Sjef for 1 manns Straffebataljonen i Arbeidsleieren. :notlistening hjelper ikke.
Er hun raus med permisjoner i morra også???
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Det vet jeg ikke enda. Antagelig så må jeg male terassen først ihvertfall og hun mumler litt om skraping og maling av grunnmurs fasaden. Straffebataljonen er tvangsklippet i dag så dette kan fort bli innlemmet i Polit Byråets 5 års plan pga indre stridigheter i troppene med den begrunnelse at mur den råtner ikke. :=D>

Gammelgutt

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Det vet jeg ikke enda. Antagelig så må jeg male terassen først ihvertfall og hun mumler litt om skraping og maling av grunnmurs fasaden. Straffebataljonen er tvangsklippet i dag så dette kan fort bli innlemmet i Polit Byråets 5 års plan pga indre stridigheter i troppene med den begrunnelse at mur den råtner ikke. :=D>
Fikk du samme frisyre som meg?. \:D/

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Nei. Jeg har Skippy frisyre jeg. Leslie er fra Australia og har aldri hørt om Alan Jones !!! Går det an på ånkli lurer jeg på :scratch

Gammelgutt

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Gammelgutt »

Alan Jones åkken er det?. :eh

Pollti

Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/

Legg inn av Pollti »

Sønnen til gamle Jones vel ! :knegg Australsk F1 fører på sent 70 og tidlig 80 tallet.

Svar