Får sjekke dette når jeg kommer hjem. Jobben blokkerer lenken for meg

Får sjekke dette når jeg kommer hjem. Jobben blokkerer lenken for meg
Dem virker vertfall ikke her...Rune75 skrev: 31 jul 2018, 13:22 Ikke for å virke skrytete men de linkene virker hos megKanskje han alt har fikset de
![]()
Ohh... shut the f*** up!fjs skrev: 31 jul 2018, 13:59 Herfunker fint
Typisk case av "pebkac" "Problem exists between keyboard and chair"![]()
Jeg synes ikke fargen på sykkelen din er noe fin.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:06 Funker på min mobil også. Enig med fjs om at dette ser ut som et klassisk layer 8 problem![]()
Jeg har bare en ting å si til fargen på sykkern din. "Heia Norge!"Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:12hah! får trøste meg med at Pitlane syntes jeg hadde riktig farge på sykkelen. I tillegg slipper jeg å se ut som en gother
![]()
Viktig å vise at man er patriot.
Nå er det vel egentlig bare DU som faktisk har hatt en Ducati, og vi vet jo alle åssen det gikk btw.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:19Viktig å vise at man er patriot.også viktig at man setter pris på den lange stolte historien til BMW motorsport i stedet for at man egentlig har lyst på en Ducati
![]()
Hehe ja, men jeg har kommet over det.Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:20Nå er det vel egentlig bare DU som faktisk har hatt en Ducati, og vi vet jo alle åssen det gikk btw.Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:19Viktig å vise at man er patriot.også viktig at man setter pris på den lange stolte historien til BMW motorsport i stedet for at man egentlig har lyst på en Ducati
![]()
![]()
Strekningen fra Risørveien til Tvedestrand-Kilsund Arendal har for det meste veldig kjekke mc veier men noe 50-60 soner Et alternativ fra Risørveien og til Tvedestrand er slik starten av denne er knallfin https://goo.gl/maps/q1igUCUC6dU2Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:03 Jeg er ikke så veldig kjent der borte, men i følge mekkern så er ikke den veien nærmest kysten særlig spennende. Mye 50-60-50-60 soner visstnok...?
Dette strekket anbefaler jeg ikke for de som ikke har Advent mc da det er hølete å jævlig på det meste og en god del 50-60 km sonerBjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:03 Jeg er ikke så veldig kjent der borte, men i følge mekkern så er ikke den veien nærmest kysten særlig spennende. Mye 50-60-50-60 soner visstnok...?
Hehe det er greit, jeg må bare påpeke at fargen min heter High Performance motorsport, mens din heter racing red (eller Ducati rød)Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:23 Neida.. denne kan vi dra uendelig mye lenger, men siden det var jeg som startet (eller egentlig ikke... men jeg er voksen nok til å gi meg) så kan jeg avslutte med at vi vertfall kjører riktig sykkel begge to. Noen liker å imponere kongehuset, mens andre velger en mer sportslig stil. Vi er forskjellige alle sammen :)
Den har jeg fått med meg på kartet mitt :)kvase. skrev: 31 jul 2018, 14:23Strekningen fra Risørveien til Tvedestrand-Kilsund Arendal har for det meste veldig kjekke mc veier men noe 50-60 soner Et alternativ fra Risørveien og til Tvedestrand er slik starten av denne er knallfin https://goo.gl/maps/q1igUCUC6dU2Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:03 Jeg er ikke så veldig kjent der borte, men i følge mekkern så er ikke den veien nærmest kysten særlig spennende. Mye 50-60-50-60 soner visstnok...?
Resten gir mye fine svinger i passelig hastighet
Kjører helst omtrentlig slik vær gang jeg drar til Oslo kanten
Ser jeg har droppet denne, skal være obs på at jeg ikke tar feil herkvase. skrev: 31 jul 2018, 14:26Dette strekket anbefaler jeg ikke for de som ikke har Advent mc da det er hølete å jævlig på det meste og en god del 50-60 km sonerBjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:03 Jeg er ikke så veldig kjent der borte, men i følge mekkern så er ikke den veien nærmest kysten særlig spennende. Mye 50-60-50-60 soner visstnok...?
https://goo.gl/maps/mEQteQKhkNE2
Det kan slå ordentlig her
Jeg gir meg mens leken er god. Jeg har forstått at du sikkert er en som rusler rundt med Bunad også. Et tips til neste kjøredress kanskje?Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:29Hehe det er greit, jeg må bare påpeke at fargen min heter High Performance motorsport, mens din heter racing red (eller Ducati rød)Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:23 Neida.. denne kan vi dra uendelig mye lenger, men siden det var jeg som startet (eller egentlig ikke... men jeg er voksen nok til å gi meg) så kan jeg avslutte med at vi vertfall kjører riktig sykkel begge to. Noen liker å imponere kongehuset, mens andre velger en mer sportslig stil. Vi er forskjellige alle sammen :)![]()
Skulle gjerne hattBjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:37Jeg gir meg mens leken er god. Jeg har forstått at du sikkert er en som rusler rundt med Bunad også. Et tips til neste kjøredress kanskje?Stian87 skrev: 31 jul 2018, 14:29Hehe det er greit, jeg må bare påpeke at fargen min heter High Performance motorsport, mens din heter racing red (eller Ducati rød)Bjerknez skrev: 31 jul 2018, 14:23 Neida.. denne kan vi dra uendelig mye lenger, men siden det var jeg som startet (eller egentlig ikke... men jeg er voksen nok til å gi meg) så kan jeg avslutte med at vi vertfall kjører riktig sykkel begge to. Noen liker å imponere kongehuset, mens andre velger en mer sportslig stil. Vi er forskjellige alle sammen :)![]()
![]()