FredrikE24 skrev: 01 apr 2019, 15:17 BMW har nok prosedyrer på hvordan sine salgsrepresentanter skal "te" seg rundt en som har kjøpt det beste motorsykkelmerket. Fra Bayern atpåtil.

Det var dagnes.......
FredrikE24 skrev: 01 apr 2019, 15:17 BMW har nok prosedyrer på hvordan sine salgsrepresentanter skal "te" seg rundt en som har kjøpt det beste motorsykkelmerket. Fra Bayern atpåtil.
Det var en god gammel 1.aprilspøksimpson skrev: 01 apr 2019, 18:38FredrikE24 skrev: 01 apr 2019, 15:17 BMW har nok prosedyrer på hvordan sine salgsrepresentanter skal "te" seg rundt en som har kjøpt det beste motorsykkelmerket. Fra Bayern atpåtil.![]()
Beste motorsykkelmerke fra Bayern?
Det var dagnes.......
Det er ikke noe alternativt å sjekke istedenfor kjede. Drivreim/variator/variatorvekter blir sjekket og byttet på sevice når det er nødvendig. Hvis du følger servicene trenger du ikke tenke på det.FreewheelBurning skrev: 01 apr 2019, 12:03
Ja jeg fikk god gjennomgang på det tekniske, men lurte på om det var noe spessielt i forbindelse med akkurat den typen jeg kjøpte da den ikke har kjede for eksempel, så lurte vel egentlig på om det var noe alternativt å sjekke istedenfor.
Hvis jeg husker riktig fikk jeg spesifikk instruksjon på kjøreskolen at sikkerhetssjekk var daglig rutine før HVER tur. Nå er jeg litt autistisk av meg så jeg tar det meste bokstavelig, derfor interessant å se at dette ikke er "vanlig" praksis, hvertfall ikke med utgangspunkt i tilbakemeldinger her.
På motorsykkel? Ser dette ganske ofte på en del bilerZZR-Erling skrev: 02 apr 2019, 05:13 Ser ihvertfall ofte pendlere uten lys foran eller bak. Vedr bremser kan du jo trykksette de før du kjører og kjenne om det er kontant motstand.
Om det er veldig lite trykk i dekka vil ett spark i dem avsløre det,men mål trykket ukentlig.
Jepp!Stian87 skrev: 02 apr 2019, 08:18På motorsykkel? Ser dette ganske ofte på en del bilerZZR-Erling skrev: 02 apr 2019, 05:13 Ser ihvertfall ofte pendlere uten lys foran eller bak. Vedr bremser kan du jo trykksette de før du kjører og kjenne om det er kontant motstand.
Om det er veldig lite trykk i dekka vil ett spark i dem avsløre det,men mål trykket ukentlig.![]()
Dette gjør jeg ganske ofte i løpet av en sesong. Det blir en del dekksparkingZZR-Erling skrev: 02 apr 2019, 05:13 Ser ihvertfall ofte pendlere uten lys foran eller bak. Vedr bremser kan du jo trykksette de før du kjører og kjenne om det er kontant motstand.
Om det er veldig lite trykk i dekka vil ett spark i dem avsløre det,men mål trykket ukentlig.