Hakke hørt noe mer fra'nSnill Vaffel skrev:Det har jeg faktisk hvert på tenken å høre med deg om, men du sier du er i forhandlinger nåcheron skrev:Kjøp min!
så jeg slo det litt fra med til vi fikk vite hvordan det gikk.

Hakke hørt noe mer fra'nSnill Vaffel skrev:Det har jeg faktisk hvert på tenken å høre med deg om, men du sier du er i forhandlinger nåcheron skrev:Kjøp min!
så jeg slo det litt fra med til vi fikk vite hvordan det gikk.
Andebu...Snill Vaffel skrev:ØØhhhh..... OG hvor er Høyjord![]()
Sandefjord??
Men trodde du var i forandlinger i dag...
Betryggende å høreFidel skrev:Jeg kjenner litt til den til venstre - hun er så vidt jeg vet på vei over til en H-D (*grøss*)...
Ellers er jo Breva 750 gjerne klassifisert som en innstegssykkel, så det kan jo hende noen ville ha en større Guzzi. Men kona har hatt sin Breva 750 i snart 60 000 uten noe problem, så hvorfor? Tja, gudarna vet. Kona vil ikke kvitte seg med sin, selv om jeg har tilbudt henne å kjøpe henne ut slik at jeg kan bygge offroader av den. Jeg tror for øvrig man finner enda flere lavkm-sykler i f.eks. H-D-leiren.
Guzzier går generelt langt, og det er få til salgs. Det kan jo bety flere ting, men jeg velger å tolke det dithen at når du først kjøper en Guzzi vil du ikke kvitte deg med den. Det er i alle fall tilfellet hos oss :)
Tror vi lar kvinnelige bekjente fra andre nettforum være nettop det. BekjenteBimma skrev:Sykkelen til venstre tilhører en kvinnelig felles bekjent av noen av oss fra et annet forum. Men jeg skjønner ikke helt kilometerstanden......Mener bestemt å huske at hun ved en anledning skrev at hun kjørte 7.000 km pr.måned......i tillegg til å kjøre om vinteren....?????????
1. Enten var dette bare skryt, eller
2. så er kilometerstanden på sykkelen fiklet med![]()
Jeg gjetter på det første alternativet......
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=19473797" onclick="window.open(this.href);return false;
(Sykkelen har også vært i bakken, annonsen sier ingenting om dette.) :-#
Hmmmmm......? Dette er ikke den Ragnhild jeg kjenner igjen fra storhetsdagene.Ragnhild skrev: Tror vi lar kvinnelige bekjente fra andre nettforum være nettop det. Bekjente
Og om de velger å selge sykkelen, får det være deres sak hva de opplyser og hva de vil ha for doningen.
Ragnhild skrev: Tror vi lar kvinnelige bekjente fra andre nettforum være nettop det. Bekjente
Og om de velger å selge sykkelen, får det være deres sak hva de opplyser og hva de vil ha for doningen.
Helhjertet støtte herfra ogsåGeso skrev: Og Kjære Fr. Bimma.
Ikke slutt med reisebeskrivelsene dine. De er kjempeinspirerende, opplysende og gjør at jeg gleder meg til sesong igjen for neste år skal jeg prøve å få kjørt noen av de turene som du har beskrevet.
Ha en fantastisk dag.
Geso