Denne har vi vel diskutert opp i mente her tidligere så det er neppe noen grunn til å dra den frem en gang til.
Men vi kan gjerne ta den videre på PM hvis du ønsker det

Dette holder nok i massevis til slikt bruk ja. Ingen tvil om detDomino skrev: 01 apr 2022, 09:12 Jeg har multimeteret fra Biltema, og det funker greit til mitt bruk (bil og MC). Jeg har supplert med kabler med klyper i endene for å kunne bruke det "handsfree" ved behov.
Jeg tror ikke du forsto hva jeg snakket om i det heletatt, så det er dødfødt å diskutere det.Bjerknez skrev: 01 apr 2022, 09:50 Men vi kan legge den diskusjonen død mellom oss Fredrik24. Vi blir uansett ikke helt enige der![]()
Denne har vi vel diskutert opp i mente her tidligere så det er neppe noen grunn til å dra den frem en gang til.
Men vi kan gjerne ta den videre på PM hvis du ønsker det![]()
Jo, jeg forstår hva du snakker om. Du snakker om å stole på målingene. Dette gjør du 100% med Fluke, men ikke i det hele tatt med andre multimetere. Selv ikke andre gode multimetere i høyere prisklasse.FredrikE24 skrev: 01 apr 2022, 11:04Jeg tror ikke du forsto hva jeg snakket om i det heletatt, så det er dødfødt å diskutere det.Bjerknez skrev: 01 apr 2022, 09:50 Men vi kan legge den diskusjonen død mellom oss Fredrik24. Vi blir uansett ikke helt enige der![]()
Men vi kan gjerne ta den videre på PM hvis du ønsker det![]()
Det får bare være. Det er helt grunnleggende å ha et instrument som måler riktig, å ha to instrument hjelper faktisk ikke![]()
Det forbauser meg at du kan være selvlært via Youtube og internett og mene så mange bastante ting om emnet.
Ingen sure miner fra min side hvertfall, bare så det er sagt.
Har du fulgt med i vaksinediskusjonene? For ikke å snakke om "chemtrails"...FredrikE24 skrev: 01 apr 2022, 11:04Det forbauser meg at du kan være selvlært via Youtube og internett og mene så mange bastante ting om emnet.
Jeg har sagt at "normale" som skal bruke et multimeter i ny og ne og til 12/24V og deromkring kan bruke et hvilket som helst multimeter og de aller fleste er mer enn bra nok. Også de fra Biltema.mekkern skrev: 01 apr 2022, 21:00Erre mulig å surve så mye pga multimeter som " normale" kun trenger noe som måler sånn ca likt hver gang???
![]()
Vi snakker om kjøretøy for bakkebruk- ikke IFE.