Etter å ha forklart problemet og at ingen feilmeldinger, endring i kjølevæsketemp. brent oljelukt, svart eksosrøyk osv. er registert under kjøring fik jeg dette korte og greie svaret fra AMD Motorsykler:
Åpenbart en svakhet på 1290 modellene dette...
Er sikkert en del som har sviktet ved lavere km.stand enn min som har rundet 84K.
Jeg kommer til å bytte sensoren siden jeg liker å ha ting på stell, men tror ganske sikkert jeg ikke tar bryet med å ha denne visningen i TFT displayet. Har kommet til at det er like greit med minst mulig (unødvendig...) info rett i glaninga under kjøring.
Noen som har erfaring med defekt oljetemperatur sensor (oil temperature sensor)?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Noen som har erfaring med defekt oljetemperatur sensor (oil temperature sensor)?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.