Suzuki Røvern "puttrer"

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Backlash
Innlegg: 9
Registrert: 04 nov 2009, 21:31
Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 600N
Sted: Ås

Re: Suzuki Røvern "puttrer"

Legg inn av Backlash »

mekkern skrev:ikke noe bedre å bli påkjørt av en IF kunde..... :8-[
Ser den. Har mye å si om If også jeg. Betalte etter mye rabatt 6000,- for kasko på båten min i mange år. Nå med en bedre avtale hos en annen betaler jeg ca 2000,- If lovte meg at veteranforsikring på en bil jeg hadde ikke skulle være noe problem og etter å ha lagret bilen i nesten 10 år så var dagen kommet for å få den registrert som veteran...etter mye frem og tilbake så jeg ingen annen mulighet enn å selge bilen. If kom med nye "lover" og regler ettervært som jeg oppfylte kravene de hadde. Til slutt var det at jeg måtte eie et hus til flere mil. for å få forsikringen..dum og naiv som jeg var trodde jeg på dem når de sa at dette var standar for alle. Nye eiern etter salg av bilen hadde ingen forsikringer fra før og fikk på dagen veteranforsikring..og hvor da?...jo da i If!!! Og en uke før jeg skulle kjøpe Banditen fikk jeg pris på forsikring på den og uka etterpå hadde den gått opp med 1000kr.....

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Suzuki Røvern "puttrer"

Legg inn av mekkern »

Tror det er noen som ikke liker deg jeg... ](*,)

Nå har jeg 3 biler -2x12000km+1x30000km(fører under23) hus båt og mc(1000ccm-130hk)og en total på 15000kr i året i tryg vesta. :scratch
skadeoppfølging håper jeg ikke å sjekke... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: Suzuki Røvern "puttrer"

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg byttet til Unison forsikring. Hadde 70% bonus på mc-forsikringen hos Tryg Vesta, og det oppgav jeg til Unison, og fikk regning etter det. I dag fant jeg en ny regning fra Unison på 4700kr, det står at det er bonusendring til 20%, forstå det den som kan. :( ](*,) :ills

Backlash
Innlegg: 9
Registrert: 04 nov 2009, 21:31
Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 600N
Sted: Ås

Re: Suzuki Røvern "puttrer"

Legg inn av Backlash »

mekkern skrev:Tror det er noen som ikke liker deg jeg... ](*,)


For å si det slik så er det ikke uten grun jeg kaller meg Backlash. Alt av båter osv jeg har bærer det navnet og ser jaggu ut til at Banditen skal få ta del i en lang tradisjon med uhell skapt av andre til ærgelse for meg den også. Bra det bare er ting og at det i den store sammenheng ikke betyr noe som helst! :prf

Svar