tror 80-tallet drepte morroa for ungene.....siden da er alt vært farlig.....

Så sant som det er sagt IntruderIntruder skrev:"Det er lov å være blid"-det skal jeg love dere !
Kan kanskje selges som røyka flesk og røkt svinekam?.Intruder skrev:Stygt å spøke med slikt i disse svineinfluensatider,men på en gard
her i Ringsaker brant det inne 250 griser denne uka.
De 150 som ble reddet måtte skytes etterpå,selv om de ikke hadde
svineinfluensa.
--Sorry,har hatt solstikk!!
Vet nå ikke helt, jegPollti skrev:Vi er utrydningstruet vi mennesker. Det er ikke måte på hvilke ulykker Ebola,Fuglevirus,SARS,Aids og nå sist Sombreroinfluensa skal påføre menneskeheten. Jeg er litt for gjeninnføring av Svartedauden også :[-o< Nå
må jo daue så kriseoverskriftene i avisa blir oppfylt. Bladsmørerene har visst glemt Ozonhøll,CO2, avsvidd
regnskog og annen uhumskhet. Så da får vi gjeninnføre Svartedauden for å trygge begravelsbyra bransje.
Trist men leit det her.
Jeg er nå mer redd for Svarte F...,men den kan jo ramme i alle aldre,-ingen er trygg for "mænn med ljåen"Ragnhild skrev:Vet nå ikke helt, jegPollti skrev:Vi er utrydningstruet vi mennesker. Det er ikke måte på hvilke ulykker Ebola,Fuglevirus,SARS,Aids og nå sist Sombreroinfluensa skal påføre menneskeheten. Jeg er litt for gjeninnføring av Svartedauden også :[-o< Nå
må jo daue så kriseoverskriftene i avisa blir oppfylt. Bladsmørerene har visst glemt Ozonhøll,CO2, avsvidd
regnskog og annen uhumskhet. Så da får vi gjeninnføre Svartedauden for å trygge begravelsbyra bransje.
Trist men leit det her.
![]()
Tenk når Svartedauen slår til på arbeidsplassen min, og tømmer avdelingene for pasienter, da blir jeg jo arbeidsledig![]()
Hvis jeg ikke stryker med da
Baron von Waffel skrev:Jeg har nå ledd meg gjennom disse, nok en gang![]()
![]()
![]()
Jeg må si det er betryggende at alle disse historiene har sitt opphav i Bergen, jeg trodde de var samlet opp over hele landet.