Felles innkjøp?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Re: Felles innkjøp?

Legg inn av mekkern »

litt radio eller musikk er kjekt på lengre turer ja... :thumleft
dette var deilig på Q2,den spilte høyt nok selv m propper-før de stjal hjelmen min... :punch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Felles innkjøp?

Legg inn av AJ »

Duville skrev:
AJ skrev:
vfrskytte skrev:Hvis man ønsker å svare på telefoner og høre musikk og skravla fra kjerringa, så kan man vel likegodt kjøre bil (les: GoldWing). Det eneste interessante å høre er hva som skjer rundt meg i trafikken, samt lyden av en halv v-åtter mellom bena.
Enig med det meste, vfrskytte, men synes det er greit å ha muligheten til å snakke med passasjeren underveis. Telefon og musikk er derimot bannlyst :[-X
Liker også lyden av motoren selv om det ikke er en halv v-åtter... ;e '

Velkommen hit til MCsiden.no, forresten
Hva da med din etter hvert relativt lange musikktråd??? Det er det bare noe du sier det da? :-k - musikk på tur til lur eller hva det nå er den linken heter...
Nå er jo ikke MCsiden.no forumet bare for meg, da... Jeg vet at mange andre hører på musikk når de er ute på tur. Jeg gjør det ikke når jeg kjører MC og bare unntaksvis når jeg kjører bil. Men "Musikk på lur til tur" tråden er for alle som er interessert i musikk - også når de er ute på tur. Går an å tipse andre om gode låter (subjektivt vurdert, selvfølgelig... :knegg ) selv om man ikke har hjelmen full av låter under kjøring... :mk

Kunne selvfølgelig brukt annen tittel på tråden, men "Musikk på lur til tur" var det første som falt meg inn...
Hører mye på musikk jeg, men aller helst hjemme hvor jeg synes den låter best...

Svar