Felles innkjøp?
Felles innkjøp?
Det er flere av oss som kunne tenke seg å gå til innkjøp av intercom løsning.
Vi har sjekket rundt og falt for Scala G4.
Hvis interessen for dette er stort kan vi kanskje få en "pen" pris på settene våre.
Svar på dette topic hvis du er interesert, vennligst hold diskusjoner om type og slikt utenom denne tråden.
Vi har sjekket rundt og falt for Scala G4.
Hvis interessen for dette er stort kan vi kanskje få en "pen" pris på settene våre.
Svar på dette topic hvis du er interesert, vennligst hold diskusjoner om type og slikt utenom denne tråden.
If you see me, I'm not there.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Felles innkjøp?
Flyttet innlegget ditt Bandittmannen, du finner det her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 374#p49374
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Dexter
Jeg har ikke funnet G4 krave til Schuberth, men den vil i så fall være samme produkt, bare i annen innpakning da også disse lages av Cardomekkern skrev:gjelder dette også G4 kraven til Shuberth?
Jeg synes litt av sjarmen når jeg kjører med passasjer er å IKKE kunne snakke :-)
- Dexter
Er jo bare å slå av. Jeg kjører for det meste uten passasjer, men av og til kunne jeg godt tenkt meg å høre på musikk, eller prate med en av de jeg kjører sammen med eller svare på tlf osv, da er det en slik sak som dette kommer til anvendelsefrankh skrev:Jeg synes litt av sjarmen når jeg kjører med passasjer er å IKKE kunne snakke :-)
Hvis man ønsker å svare på telefoner og høre musikk og skravla fra kjerringa, så kan man vel likegodt kjøre bil (les: GoldWing). Det eneste interessante å høre er hva som skjer rundt meg i trafikken, samt lyden av en halv v-åtter mellom bena.
- Dexter
Smaken er som bakenvfrskytte skrev:Hvis man ønsker å svare på telefoner og høre musikk og skravla fra kjerringa, så kan man vel likegodt kjøre bil (les: GoldWing). Det eneste interessante å høre er hva som skjer rundt meg i trafikken, samt lyden av en halv v-åtter mellom bena.

Edit: Jeg synes forøvrig fortsatt det er hyggelig å prate med kjærringa. Jeg kjører jo for det meste uten hu på da, så det er ikke en rèell problemstilling for meg. Men det er klart at her er det forskjellige interesser og behov. De som ER interesserte kan jo skrive det her, det er det trådstarter var ute etter...
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Jeg kjører ofte småturer med mine barn da er det veldig kjekt for dem og for meg å kunne snakke litt underveis 
Liker det godt når f.eks. minstedattera ser noe langs veien og vil dele, gjør turen mer trivelig...for begge...synes jeg da!

Liker det godt når f.eks. minstedattera ser noe langs veien og vil dele, gjør turen mer trivelig...for begge...synes jeg da!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Enig med det meste, vfrskytte, men synes det er greit å ha muligheten til å snakke med passasjeren underveis. Telefon og musikk er derimot bannlystvfrskytte skrev:Hvis man ønsker å svare på telefoner og høre musikk og skravla fra kjerringa, så kan man vel likegodt kjøre bil (les: GoldWing). Det eneste interessante å høre er hva som skjer rundt meg i trafikken, samt lyden av en halv v-åtter mellom bena.

Liker også lyden av motoren selv om det ikke er en halv v-åtter...

Velkommen hit til MCsiden.no, forresten

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Flattop
- Motorsykkelen din: BMW K1200LT 2003
Har selv et anna sett, men Broder'n skal ha seg et sett og han snakker om et slikt G4.
Når vil det bli bestemt, og hvilket prisleie vil man da komme ut med når en foretar et gruppekjøp?
Når vil det bli bestemt, og hvilket prisleie vil man da komme ut med når en foretar et gruppekjøp?

Jo takk, jeg hørte mer til motoren din enn min egen.AJ skrev: Liker også lyden av motoren selv om det ikke er en halv v-åtter...'

Hva man ønsker å høre på når man er ute og kjøre er jo opp til hver enkelt. Jeg merker nå at jeg er mye mer avslappet når jeg demper vindstøyen rundt meg og etter som jeg hører så bruker de fleste hørselsvern når de er ute. Kan ikke helt se hva som er problemet med litt musikk som overdøver vindstøyen. Tror musikken er bede enn vindstøyen selv om den nok er høyere. Er i hvert fall ikke så ør etter noen timer med musikk som uten, stor forskjell..
Hva da med din etter hvert relativt lange musikktråd??? Det er det bare noe du sier det da?AJ skrev:Enig med det meste, vfrskytte, men synes det er greit å ha muligheten til å snakke med passasjeren underveis. Telefon og musikk er derimot bannlystvfrskytte skrev:Hvis man ønsker å svare på telefoner og høre musikk og skravla fra kjerringa, så kan man vel likegodt kjøre bil (les: GoldWing). Det eneste interessante å høre er hva som skjer rundt meg i trafikken, samt lyden av en halv v-åtter mellom bena.![]()
Liker også lyden av motoren selv om det ikke er en halv v-åtter...'
Velkommen hit til MCsiden.no, forresten