Kan ikke prate sånn om det "helligste" man har...?mekkern skrev:men rart med det når en har tilpasset skrotet en har til kropp og
basket case er nok ikke alltid best, bobberen min er bygd av deler jeg har hatt liggende, men fytterakkern hvor jævli den sykkern ble og kjøre med, verste dritten jeg har kjørt, men tøff er den jomekkern skrev:joda.. beste er "basket case" kjøretøy..
fra spøk til "alvor" har ikke funnet "den rette" ennå...
Så egentlig er den en...Bobb-Bobber... Hvorfor er den så jævlig å kjøre, er det stivramma? Ja det er jo egentlig ei stønn sia fjærer og dempere ble oppfunnet.... Og så til et intrikat spm: Det sies i endel sammenhenger at en gjenstand/ting er "pen" hvis den har en "funksjon", og er velutviklet til det formål den er tenkt. Kan man da si at bobb-bobberen er tøff ("pen") når funksjonen er ræva (du sa "dritten")? Jaja, husk det er sent nå, og jeg mener ikke å fornærme deg Pelsen :-# Bare en fagligpelsen skrev:basket case er nok ikke alltid best, bobberen min er bygd av deler jeg har hatt liggende, men fytterakkern hvor jævli den sykkern ble og kjøre med, verste dritten jeg har kjørt, men tøff er den jomekkern skrev:joda.. beste er "basket case" kjøretøy..
fra spøk til "alvor" har ikke funnet "den rette" ennå...
hehe blir ikke fornærmet jeg har jo premier fra de to treffene jeg har tatt den med tilArcticTiger skrev: Så egentlig er den en...Bobb-Bobber... Hvorfor er den så jævlig å kjøre, er det stivramma? Ja det er jo egentlig ei stønn sia fjærer og dempere ble oppfunnet.... Og så til et intrikat spm: Det sies i endel sammenhenger at en gjenstand/ting er "pen" hvis den har en "funksjon", og er velutviklet til det formål den er tenkt. Kan man da si at bobb-bobberen er tøff ("pen") når funksjonen er ræva (du sa "dritten")? Jaja, husk det er sent nå, og jeg mener ikke å fornærme deg Pelsen :-# Bare en fagligdiskusjon vet du
...