Duville skrev:700 er jo dobbelt så mye da... Problemet med posten er jo at du ikke snur noe som helst om du får dem til å betale ut de 300. Neste gang er det samme leksa om igjen og da er det bare ergrelser igjen - og 300 i lommeboka som du sikkert kunne tjent på mye mer moro vis med testkjøring eller hva det nå er du driver med.....
"eller hva det nå er du driver med....."
Lurer på hva
det har med saken å gjøre...
Du nevnte noe som var et poeng i forrige post, nemlig at dette handler mer om prinsipper. Skal man bare avfeie ting med at "tru'kke det nytter", "er ingen vits", "hjelper ikke likavel", "handler om så lite penger at det gjør ingen ting" osv., osv. er man, etter mitt syn, på god vei til å undergrave egen forbrukermakt.
I tilfellet med Sharkspeed ga jeg meg ikke og det ga resultater som faktisk betyr en del for meg. Jeg fikk til og med tilsendt ny kjørebukse selv om selgeren aldri fikk den jeg reklamerte på.
Pengene i seg selv kunne jeg fint greid meg uten, men utlegget på 302.- var faktisk betaling for en tjeneste som ikke ble levert. Og hvorfor i all verden skal jeg akseptere dette med en av begrunnelse jeg har skrevet ovenfor - evt. en annen begrunnelse?
Og jada! Med "hva jeg nå driver med" tjener jeg selvfølgelig kjapt inn 300,- kr. eller 700,- for den del. Men det er jo ikke akkurat
det denne saken handler om, da...