evike skrev:Dårlig gjort å glemme meg da AJ![]()
Jeg heter egentlig Eva, født i 1965, så det er jo ei stund siden.
Bor i Vestfold, Stokke kommune, sånn ca. Fossnes/Andebu for de mer lokalkjente (flyttet fra Larvik og hit for en måned siden).
Kjører sykkel fordi jeg fikk et relativt kortvarig forhold til en fyr som satte meg bakpå. Der syntes jeg det ble altfor lite kontroll med kjøringa og bestemte nokså fort at jeg ville ha styringa sjøl og tok dermed lappen. Typen forsvant, men jeg tok lappen dagen etter, så da kunne jeg begynne å øvekjøre alene. Og det har jeg fortsatt med, nå blir det 5 år til sommeren.
Kjørte først Virago 750 frem til i fjor. Da startet jeg sesongen med en Diversion 600 og den akter jeg å ha noen år. Er av den nokså pysete typen og kjører relativt sakte, især på svingete veier og nedoverbakker. Men så lenge jeg ikke kjører sammen med andre som har det mer travelt så koser jeg meg. I 2010 somlekjørte jeg og forloveden til Ungarn (dengang på Virago). Gikk alldeles strålende og i år planlegger vi langtur til Be-Ne-Lux.
Forlovet med Knut Morten (som også er her inne) som tok lappen etter å ha sittet bakpå Viragoen noen ganger. Det var jo unektelig et pussig syn med relativt lille meg og Knut Morten som er en stor mann, bakpå. Ikke ble det verdens beste kjøreskaper på Viragoen på den måten heller. (For å være helt ærlig så var det nokså tungt!)
Godt å se andre litt aktive jenter her inne også!

Høres veldig likt ut som hun ene jeg tok lappen sammens med. Hun ville også kjøre selv fordi hun ville ha litt mer kontroll over hva som skjedde der foran. Skjønner deg godt der