Bestillt ny MC
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Re: Bestillt ny MC
Beklager Ojda 

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
- Sprint
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Gratulerer med ny sykkel.Bare lekker den 

For livets glade gutter går solen aldri ned.
...ja, folk er forskjellig også.. :-)åsimpson skrev:Forskjell på skarnglelyd og godlyd da......ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutchSvolp skrev:ojda hadde en paranoid periode med masse rare lyder på sin Z1000 SXZZR-Erling skrev:Er det noen lyder vi har gått glipp av her, eller?... Også på en Kawasaki motor, den lager jo ingen skrangle lyder
- Andreas
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Gratulerer med bestilling av ny sykkel
Det er lange måneder å gå å vente på en slik pakke ja :[-o<

-
- Motorsykkelen din: KTM
Gratulere med ny sykkel!
Hadde jeg ikke prøvekjørt Duken (som egentlig var en tilfeldighet), så hadde det nok blitt en Z1000 av noe slag på meg også tidligere i år!
Men en flott sykkel, så absolutt
Hadde jeg ikke prøvekjørt Duken (som egentlig var en tilfeldighet), så hadde det nok blitt en Z1000 av noe slag på meg også tidligere i år!
Men en flott sykkel, så absolutt

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
Hæææææ?ZZR-Erling skrev:...ja, folk er forskjellig også.. :-)åsimpson skrev:Forskjell på skarnglelyd og godlyd da......ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutchSvolp skrev:ojda hadde en paranoid periode med masse rare lyder på sin Z1000 SXZZR-Erling skrev:Er det noen lyder vi har gått glipp av her, eller?... Også på en Kawasaki motor, den lager jo ingen skrangle lyder

Vet du hva Erling?ZZR-Erling skrev:...ja, folk er forskjellig også.. :-)åsimpson skrev:Forskjell på skarnglelyd og godlyd da......ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutchSvolp skrev:ojda hadde en paranoid periode med masse rare lyder på sin Z1000 SXZZR-Erling skrev:Er det noen lyder vi har gått glipp av her, eller?... Også på en Kawasaki motor, den lager jo ingen skrangle lyder
Du virker litt AntiDucati uansett hva som blir sagt.
Har du noen gang satt ræva di på en Ducati før?
DU skal få tilbudet nå. Hvis jeg ikke er på jobb den helga Norgestreffet er og du skal ned til Lista så er min fri til prøvetur for deg.
Om du ikke blir overbevist til å bli en Ducatista så vil du ihvertfall ha en erfaring til å påstå det motsatte.
Og det tror jeg ikke du kan si i dag.
- Jinta
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Takk, takk alle sammenAndreas skrev:Gratulerer med bestilling av ny sykkelDet er lange måneder å gå å vente på en slik pakke ja :[-o<

Og ja......håper våren kjem tidlig i år - hvis ikke trur je at je får et anfall av PMS x 3 :-)å
Live to ride - ride to live
Smia MC
MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX
Smia MC
MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX
ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutch
Første gangen jeg hørte en sånn,så trodde jeg at Kwak'en min holdt på med sine siste åndedrag. Men det var heldigvis en Ducati som parkerte bak meg i en fergekø

Grattis til Hege med nybestilling,og kondolerer til Erling som må oppleve de 3xPMS'ene..
ikkebike.norwegianforum.net
Ducati er på mange måter gode sykler. Takk for tilbudet.simpson skrev:Vet du hva Erling?ZZR-Erling skrev:...ja, folk er forskjellig også.. :-)åsimpson skrev:Forskjell på skarnglelyd og godlyd da......ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutchSvolp skrev:ojda hadde en paranoid periode med masse rare lyder på sin Z1000 SXZZR-Erling skrev:Er det noen lyder vi har gått glipp av her, eller?... Også på en Kawasaki motor, den lager jo ingen skrangle lyder
DU skal få tilbudet nå. Hvis jeg ikke er på jobb den helga Norgestreffet er og du skal ned til Lista så er min fri til prøvetur for deg.
Om du ikke blir overbevist til å bli en Ducatista så vil du ihvertfall ha en erfaring til å påstå det motsatte.
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Grattis!
Kawa'ene er ofte morsommere å kjøre enn mye annet, bare å glede seg! :)
Kawa'ene er ofte morsommere å kjøre enn mye annet, bare å glede seg! :)
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har kun kjørt Multistrada 1200 noen km og må si at det ga mersmak på mange måter. Sprek som juling og utsøkt finish, men med visse andre egenskaper og utstyr som jeg ikke ble like begeistret for...ZZR-Erling skrev:Ducati er på mange måter gode sykler. Takk for tilbudet.simpson skrev: Vet du hva Erling?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.