Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kvelden

Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kvelden
Slutter ikke sent :-)Nostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kvelden
Ja, var det som var planenSuperMorten skrev:Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kvelden
1 time og 4 minutter sier Google, http://goo.gl/maps/w3ydv" onclick="window.open(this.href);return false;Nostalgic skrev:Ja, var det som var planenSuperMorten skrev:Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kveldenTar fortsatt mellom 1,5 til 2 timer å kjøre til porsgrunn i følge gulesider.no
Jaja, men turen til ferja tar omtrent 30 minutter og selve ferjeturen tar vel noe sånt som 30 minutter det ogsåSuperMorten skrev:1 time og 4 minutter sier Google, http://goo.gl/maps/w3ydv" onclick="window.open(this.href);return false;Nostalgic skrev:Ja, var det som var planenSuperMorten skrev:Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kveldenTar fortsatt mellom 1,5 til 2 timer å kjøre til porsgrunn i følge gulesider.no
Selvfølgelig..Nostalgic skrev:Jaja, men turen til ferja tar omtrent 30 minutter og selve ferjeturen tar vel noe sånt som 30 minutter det ogsåSuperMorten skrev:1 time og 4 minutter sier Google, http://goo.gl/maps/w3ydv" onclick="window.open(this.href);return false;Nostalgic skrev:Ja, var det som var planenSuperMorten skrev:Ta ferja. Er bare en drøy time fra Horten til PorsgrunnNostalgic skrev:Forresten, hvor lenge er det messa pågår? Vi tenker å evt. kjøre fra Østfold så ville vært foretrukket om den ikke sluttet alt for seint på kveldenTar fortsatt mellom 1,5 til 2 timer å kjøre til porsgrunn i følge gulesider.no
Jeg får dessverre ikke logistikken til å gå opp her i heimen og kan derfor ikke bli med på lørdagAJ skrev:Strålende om du kan stille på lørdagCarpa skrev:Det var kort varsel, men jeg skal se om jeg får til noe på lørdag. Lover ingenting enda altså.
Mulig datteren min på 8 år synes det er stas å være med på dette![]()
Søndag kan jeg ikke![]()
En dag er bedre enn ingen
Synd, men fullt forståelig, CarpaCarpa skrev: Jeg får dessverre ikke logistikken til å gå opp her i heimen og kan derfor ikke bli med på lørdag![]()
Skulle så gjerne for det var veldig hyggelig å stå på stand for mcsiden på messa på Lillestrøm. Med 4 timers kjøring t/r blir det litt i overkant å dra ned for å nesten bare snu i døra![]()
Fint å se at andre melder sin interesse og artig med litt ungt blod på standen. Lykke til gutter
Helt topp, gutta!Nostalgic skrev:Da kan jeg og Erik.H.M bekrefte at vi stiller på søndagOm vi kommer på MC eller i bil skal været få lov til å bestemme, men vi kan bidra på standen
Mener messa åpner kl. 11:00 på søndag.Erik.H.M skrev:Mulig det står tidligere i tråden, men spør allikevel. Er det noe spesielt tidspunkt vi skal være der? :-)