Dette er et godt tilbud, men kom en smule brått på til at jeg får endret egne planer for å betjene standen. Jeg kommer selv innom messa på lørdag, men har denne gangen ikke mulighet til å betjene en stand denne gangen. Mest fordi jeg er på helgetur med kona og har også andre mål med reisen en selve messa.
Men vi slår ikke fra oss tilbudet enda og har frist til i morgen kl. 17:00 til å slå til!
Så hvis et par medlemmer her inne kan tenke seg å fronte MCsiden på MC-messa i Porsgrunn er det bare å sende meg PM, evt. e-post til admin adressen, som dere finner i høyre kolonne på portalsiden.
Tilbudet kommer fra messegeneralen, som for øvrig ogå er MCsiden.no medlem. Selv om jeg ikke har fått klarsignal tror jeg likevel vi skal greie å få til gratis adgang til to stand-forumister :-).
Også vanker det selvfølgelig gratis MCsiden.no T-skjorte fra oss i forumledelsen som takk for innsatsen.
Kawagutten har MCsiden.no banner som kan brukes på standen. Jeg tar med laminerte visittkort og brosjyrer - begge av godt hjemmelaget merke

Også har vi fått tilbud om ei pakke med balaklavaer som skal selges til fordelaktig pris.
Dette kan vi selvfølgelig også takke ja til under forutsetning av at de som plukkes ut til å representere MCsiden er villig til å påta seg den oppgaven.
Så? hva tenker de aktive brukerne av forumet?
Hvis interessert, ikke nøl med å send PM, evt. e-post!!
Mvh.
AJ