Jeg tror dette er en avgjørelse jeg blir nødt å ta når jeg har fått sykkelen på veien

Der tar du skammelig feilpelsen skrev:hel dress til veibruk? De passer bare til racing, jeg har to hel-dresser som jeg har brukt til RR i skapet, men kjøpte meg ny delt dress til gatebruk, den er mye mer praktiskDen delte dressen min har ikke borrelås til knepucker heller, trenger ikke knepucker langs veien.
Hey, da bør du ta ut dyret ditt på bane og stresse det (eller deg ) for hva det er godt for. Å ta svinger så fort at man må presse kneet nedi på vei er for farlig, man kjenner ikke veigrepet framover slik man kjenner til det på bane. På en bane ha vi kjørt flere runder før og kjenner svingene. Poenget er jo ikke å skrape knær, men å kjøre fortest mulig gjennom svingene. Så fort kjører ikke jeg på vei. Det vil ikke være noe problem for meg å skrape knepuck på vei, men jeg må ta feil spor for å gjøre detLordShaft skrev:Jeg hadde delt dress før, og det skal være bra varmt i været før jeg ser at det skal være mer praktiskmen vi er jo alle forskjellig
![]()
Man trenger knepucker om en liker å kjøre aktivt på svingete veiNoe jeg ser på som noe av det artigste innen mc kjøring
der er vi "gode"ArcticTiger skrev:Alt handler om "Image" vet du Mekkis