LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg selv for akkurat det med pottene... syns begge er fin på sin måte. Og lyden i den potten som er på HP4'en er helt sjuk
Jeg tror dette er en avgjørelse jeg blir nødt å ta når jeg har fått sykkelen på veien
Jeg tror dette er en avgjørelse jeg blir nødt å ta når jeg har fått sykkelen på veien
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Disse meldingene her, demper ikke akkurat kjørelysten :-)
Synd at temperaturen er så lav enda
Sendt med Note2
Synd at temperaturen er så lav enda
Sendt med Note2
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Fikk min bror på besøk i dag, fant ut at vi måtte gjøre sykkelen hans klar for sesong også. Han har selvfølgelig ikke vedlikeholdsladet batteriet i vinter :-) Som de fleste skjønner resulterte dette i flatt batteri :-)
Han fikk låne laderen min så vi får sett at batteriet ikke er gåent.
Her er bilde av herligheten hans, ble fryktelig dårlig fargegjengivning på kamerat i garasjen.
Tenkte jeg skulle vaske over skinndressen min før sesong også. Kjøpte Auto Glym sin skinn rens, å den funket vel heller dårlig vil jeg tørre å påstå. Måtte gnikke meg skjev for å få vekk bare litt av skiten i ræven.
Var mye lettere å komme til den konklusjon at skinndresser skal se litt brukt ut er vi ikke enig om det da *Plystre*
Her er noen bilder av det som skulle bli en ålreit jobb, trodde jeg!!!
Sendt med Note2
Han fikk låne laderen min så vi får sett at batteriet ikke er gåent.
Her er bilde av herligheten hans, ble fryktelig dårlig fargegjengivning på kamerat i garasjen.
Tenkte jeg skulle vaske over skinndressen min før sesong også. Kjøpte Auto Glym sin skinn rens, å den funket vel heller dårlig vil jeg tørre å påstå. Måtte gnikke meg skjev for å få vekk bare litt av skiten i ræven.
Var mye lettere å komme til den konklusjon at skinndresser skal se litt brukt ut er vi ikke enig om det da *Plystre*
Her er noen bilder av det som skulle bli en ålreit jobb, trodde jeg!!!
Sendt med Note2
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Du kjører nok ikke mye Mottor-sykkel du, nei
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Hehe, dressen der har ikke rullet så mange km nei, det har du helt rett i
Men det skal vi fort få gjort noe med denne sesongen. Håper virkelig på en lang og varm sesong :-)å
Men det skal vi fort få gjort noe med denne sesongen. Håper virkelig på en lang og varm sesong :-)å
Re: LordShaft - *Kriega R3*
hel dress til veibruk? De passer bare til racing, jeg har to hel-dresser som jeg har brukt til RR i skapet, men kjøpte meg ny delt dress til gatebruk, den er mye mer praktisk Den delte dressen min har ikke borrelås til knepucker heller, trenger ikke knepucker langs veien.
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Der tar du skammelig feilpelsen skrev:hel dress til veibruk? De passer bare til racing, jeg har to hel-dresser som jeg har brukt til RR i skapet, men kjøpte meg ny delt dress til gatebruk, den er mye mer praktisk Den delte dressen min har ikke borrelås til knepucker heller, trenger ikke knepucker langs veien.
Jeg hadde delt dress før, og det skal være bra varmt i været før jeg ser at det skal være mer praktisk men vi er jo alle forskjellig
Man trenger knepucker om en liker å kjøre aktivt på svingete vei Noe jeg ser på som noe av det artigste innen mc kjøring
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Hey, da bør du ta ut dyret ditt på bane og stresse det (eller deg ) for hva det er godt for. Å ta svinger så fort at man må presse kneet nedi på vei er for farlig, man kjenner ikke veigrepet framover slik man kjenner til det på bane. På en bane ha vi kjørt flere runder før og kjenner svingene. Poenget er jo ikke å skrape knær, men å kjøre fortest mulig gjennom svingene. Så fort kjører ikke jeg på vei. Det vil ikke være noe problem for meg å skrape knepuck på vei, men jeg må ta feil spor for å gjøre detLordShaft skrev:Jeg hadde delt dress før, og det skal være bra varmt i været før jeg ser at det skal være mer praktisk men vi er jo alle forskjellig
Man trenger knepucker om en liker å kjøre aktivt på svingete vei Noe jeg ser på som noe av det artigste innen mc kjøring
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Da er vi enig :-) jeg har ingen behov for å skrape kne i hver sving. Men jeg er ikke fremmed for å ta slikt sporvalg for å klare det i svinger jeg er godt kjent "om jeg kan si det på den måten" :-)
Sendt med Note2
Sendt med Note2
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Ta ut det nye dyret ditt på bane og bli kjent med det, slik jeg ble kjent med min RC8R
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Har allerede meldt meg på førerutviklingskurs på rudskogen:-) har store planer om å få mange år på denne sykkelen :-)
Sendt med Note2
Sendt med Note2
-
- Innlegg: 7656
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Har stusset en del på dette med kneskraping etter vei..jeg kan sitte å kjøre "vanlig" sving på sykkelen og han/hun forran ligger med kneet i asfalten i moderat fart???? hva er egentlig greia/vitsen?
når vi skal kjøre"fort-fort" på bane må en jo øke farta seriøst før det er nødvendig?
men en kan jo se på noen av filmene fra en veistomp i usa og se div stiler og i en av dem er det en bmw gs 1200 som ser ut som søndagstur midt inne i skrapegutta..
her kan du se skraping i timesvis..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BM1QgSt6nzU[/video]
2,26.. like fort med apehenger som Kawan..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=L_vnfaO4PE8[/video]
når vi skal kjøre"fort-fort" på bane må en jo øke farta seriøst før det er nødvendig?
men en kan jo se på noen av filmene fra en veistomp i usa og se div stiler og i en av dem er det en bmw gs 1200 som ser ut som søndagstur midt inne i skrapegutta..
her kan du se skraping i timesvis..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BM1QgSt6nzU[/video]
2,26.. like fort med apehenger som Kawan..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=L_vnfaO4PE8[/video]
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Alt handler om "Image" vet du Mekkis
-
- Innlegg: 7656
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: LordShaft - *Kriega R3*
der er vi "gode"ArcticTiger skrev:Alt handler om "Image" vet du Mekkis
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Sted: Ørsta
Re: LordShaft - *Kriega R3*
Det er ikke bare vinkelen på nedlegget som sier om man klarer svingen i en gitt hastighet. Det har også med hvor raskt man legger ned sykkelen.
Med andre ord så kan en som gir kjappe styreinnput ta svingen med mindre nedlegg enn en som legger den rolig ned i samme hastighet.
Var det noen som nevnte kontrastyring?
Med andre ord så kan en som gir kjappe styreinnput ta svingen med mindre nedlegg enn en som legger den rolig ned i samme hastighet.
Var det noen som nevnte kontrastyring?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985