Men det kan jo endre seg når folk virkelig får øynene opp for Triumph Tiger

Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
Men det kan jo endre seg når folk virkelig får øynene opp for Triumph Tiger![]()
![]()
Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
Men det kan jo endre seg når folk virkelig får øynene opp for Triumph Tiger![]()
![]()
Spørsmålet er vel om man vil kureres.Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
![]()
Det stemmer nok at ingen får se meg på Tiger eller TDM, men jeg tror nok at vi har det like artig på syklene uansett.AJ skrev:Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
![]()
![]()
Vil tro det, jaMen er slett ikke sikker
![]()
![]()
Du, Jompa, vil vi neppe noengang se på en TDM eller Tiger siden du foretrekker luftkjølte japanfirere :-)
Men så går du glipp av mye moroTror jeg...
Tror faktisk du er meget nær sannheten i den påstanden, godeste SnikkerenSnikkeren skrev:
Tror Yamaha kunne gjort det stort hvis de hadde kommet med en ny og forbedret (går det an?) utgave av TDM'en. 1000 kubikk, 110-115 hk, og 100-110 Nm hadde gjort seg. Da tror jeg nok at godeste AJ hadde byttet ut Tigern ganske raskt.
Må si meg enig i dette også, jeg!ArcticTiger skrev:@Snikkern: 110-115 hk blir nok i snaueste laget mot 123 hk i AJs og min Tiger. Og den silkemyke gangen i Triple-motoren er fantastisk, likeså det brede effektregisteret.
Italiensk aften takker jeg ja til - uten forbehold :-)ArcticTiger skrev:Apropo Twin-motorer AJ, du får ta deg en tur til Vestfold neste gang jeg skal nedover, så skal jeg arrangere Italiensk Aften for degMed mat for Sjelen
Du får fint kjøpt MC med mer en 110 Nm....AJ skrev:
100 HK hadde holdt fint om dreiemomentet hadde vært høyere i ren tallverdi, si f.eks. 110 Nm.
Hadde blitt en knallbrasykkel! Det er jeg helt sikker på!!
Ja, det nærmer seg den andre årstid. Var innom Sverige...Værmland-Dalarne, og på hjemturen i går med regn og vind var tempen nede i 9gr. Så det stunder mot kaldere tider. Men for al del...Mange flotte dager i vente enda.ArcticTiger skrev:Denne sommern har jeg kjørt mc på jobben praktisk talt hver dag siden påske. Det har vært flest fine dager, ikke så mange med regn. De siste dagene har det begynnt å bli litt "friskere" i lufta på mårran, her om dagen så jeg meg nødt til å finne fram en fleeceganser til å ha under skinnjakka.
Og imorges så jeg den første snøen i fjelltoppeneIkke så veldig mye, men et varsel om hva som kommer.... Så nå gjeller det å utnytte alle sjansene som byr seg til mc-kjøring framover