Må bare få ut en ting, har kjørt litt over 1300km med sykkelen, og den siste turen igår så "åpna" jeg øra og hørte litt på motoren når jeg kjørte, og det er ikke den sykkelen med minst bråk som jeg har hatt. Mange rare lyder, tikkink, klakking og mye rart

men så "lukka" jeg øra og forsatte kjøringa

Har hørt noe om at det er normalt med slike lyder, spesielt på denne 1050 3 sylinder motoren? :-)å
Sykkelen er den beste sykkelen jeg har kjørt! Ingen tvil. Drag hele veien, drar bra enten jeg ligger på 3000rpm eller 7000rpm og gir gass
Hele sykkelen føles som kvalitet, ihvertfall i forhold til z1000 jeg hadde, den føltes litt "plastikk" ut synes nå jeg..
Har eid både tdm, z1000 og R1 i min korte mc periode.. Og har prøvekjørt z800, v-strom 1000, osv.. Og må si denne speed tripelen passer meg perfekt! Grunnen til at jeg engang kjøpte r1 var for at jeg ønsket en R sykkel med godt drag og at det var ynglingssykelen min, men pga skulder, osv så var ikke den sykkelen noe for meg.. Så etter mye om og men ble det z1000, pg derretter speed triple, og angrer ikke 1sek! Føler den har draget og kreftene R1 sykkelen hadde, pluss den tøffe og rå kjørestilen, om ikke bedre!
Skulle jeg hatt en ny mc nå idag, så hadde det blitt triumph speed triple r 2014mod
Må pressisere at dette er min mening og erfaring, og er ikke noe forsøk eller noe som helst på å si noe dritt/negativt om de andre syklene jeg har nevnt!