Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Er vel ikke dyrt med 50 lange for et kjøkken vel. Hvitevarene kommer utenom må du huske :notlistening
Alternativt så kan dere kikke innom Maxbo som jeg kaller Maxpris. Men de har ihvertfall no svensk kjøkken innredning som ikke er av så aller værst kvalitet og pris. Vi satte et Maxpris kjøkken inn i hybelen og det kom på 17lapper inkludert stekeovn. Skrek så fælt da Brugla handlet 2 kjøkken på under 2 år at da ble hu superøkonomisk og gikk i sparemodus mht kjøkkenventilator
Uansett hva de prakket på henne av billig dritt på Elkjøp så "passet" det ikke helt. Så jeg hisset meg sterkt opp både på Brugla og en tydelig åndssløv selger av en barnehageelev bak Elkjip kassaapparatet og da med ett der ble å skue en brukelig avtrekksvifte. Sånn går det når tekniske genier som ikke vet forskjell på vinkelsliper og eksentersliper blir teknisk anlagt for å spare noen hundrelapper. Et svare mas med å bytte veggplater i stua var det etter den historien forresten. KawaBæiben lo så hun brakk seg i flere dager etterpå :b_c:
En svenske jeg kjenner som driver med oppussing av hus og leiligheter har muligens en bra løsning. Han kjøper konsekvent alle skaprammer på Ikea og dører og fronter fra andre leverandører. Penger å spare sier han. :bananas

Renovering er dyrt og du må ikke glemme oppgradering av det elektriske pga induksjon ovner og annet møl som disse Bruglene bare MÅ HA for å lage kjøttkaker. Også vil de gjerne flytte en vask både hit og dit, så da trenger du rørlegger og. Og den benkeplaten de bestilte og fikk montert, den må byttes etter 3 måneder pga vektige grunner som de av oss som er utsyrt med bunnplugg fra naturens side aldri kan forstå

Syntes du kjøkken er dyrt så gled deg innmari mye til du blir utkommandert til baderoms renovering :lol Regnskapet for Hellas sin utenlands gjeld nå bli hyggelig lesning for deg. :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Litt mere alvorlig. Ser liten grunn til å kjipe inn for mye hvis en kan klare investeringen. Ved å kjipe inn så mener jeg at man ikke gjør rommet tidsriktig i alle hensyn. Liten vits i å bytte innredningen bare for å bytte, hvitevarer hører også med.
Selger dere om noen år så er det ingen inner tier at det ikke er induksjons ovn og de dærre kokeplatene som ser ut som en glassplate. Innebygget kjøleskap syntes jeg er no dritt men hun fikk det og :8-[
Alt i alt så kom kjøkkenet i hovedboenhet på nær en kvart mill men det inkluderte nytt sikringsskap,gulv,lister,flytting av vegger,skyvedør,nytt tak også og alt ferdig montert. Eneste vi gjorde selv var riving og maler arbeidet. Nynner på oppbyggende salmer når jeg trer inn i det rommet og den nynningen slutter ikke på mange år. Svinedyrt syntes jeg !

Eik Trevare er hyggelige og tegner gode løsninger. Har også en som kan komme og se og tegne det dere ser for der og være behjelpelig med pris innhenting. (Da bør kattene være ute så sprukne trommehinner og vinduer unngås) :\m/:

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Desmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
Åhh, du har da 2 spreke flotte, langbeinte, lekkre, velstellte sykkler i stallen, som du kan ri så mye du vil, når det passer deg :thumleft

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

I dag var det møte på Norema... Ble ikke femti lapper.. Neida.. Ble 60 lapper pluss hvitevarer.... Jeg tror jeg må ha meg en dram...

Spurte pent nå i kveld om vi ikke kunne ta med denna tegninga de laga på Norema og reise til Ikea og be om tilbud derfra, med tårevåte valpeøyner og duknakke så den aldri vil rette seg opp igjen!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå var du flink liten pike Cheron og det vanker nok Knudelknotten og Eisbein mit Sauerkrat når kjøkkenet er montert og du føler at Fattigkassa er nær :terge Neste Ekstrem Vræl kommer fra Hijol når HG vil fornye badet :notlistening :-k :lol

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
Prøv det motsatte ei tid,og du vil bli happy når det er game over... :redface :dontknow
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

ArcticTiger skrev:
Desmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
Åhh, du har da 2 spreke flotte, langbeinte, lekkre, velstellte sykkler i stallen, som du kan ri så mye du vil, når det passer deg :thumleft
Jeg hadde kjøpt den, hvis det var sesong. Nå er det 2-3 varmegrader, tåke og yr. Innevær! For folk og sykler.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Eller kjøre folkevogn buss med kaffetrakter, seng, barskap og godt selskap!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det eneste du trenger Cheron er Brosme Juice ! Brosmen er kommet litt i bakleksa etter at Jalmar gav opp MC trålingen og Ragnhild har lagt bort kokkelua. Men som du sikkert husker løser inntak av Brosme i forskjellige varianter de fleste daglig dagse problemer . Dog anbefaler jeg ikke smøre bakdekket inn med Brosme. Det ble fint og svart å se på men så ble enhver sving en risikosport med høyere fart enn 15km/t på fuktig underlag. Ånkli skummelt ! Litt Brosme Juice inntak når en kom hjem var påkrevet da så endetarmen ploppet inn i normal posisjon igjen. :notworthy:

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Så hvis jeg serverer Gestapo her med Brosme Juice, så slipper jeg unna å selge bilene mine?

Har jeg fortalt deg at jeg handla en ny en? En 60 modell original Ragtop? Uten å ha konsulert Gestapo i forkant? Jo.. Nå skal du høre..

Skulle nå bare hjelpe en av gutta på verksted å flytte bilen ut.. Men så enda det selvsagt med at jeg fikk god pris for den og da slo jeg like godt til... Men.. Det gikk kaldt nedover ryggen på meg når jeg grubla på åssen jeg skulle fortelle detta hjemme!!

Skynda meg hjem, og møtte hu i gangen.. Men jeg tok av meg jakka; " DuvennenjeghandladenboblatilJonjeg" og sprinta ut i stua og kasta meg ned foran pc'n og stakk hue inn i skjermen.. Håpet hun ikke hørte hva jeg sa... :roll

Sekundet etterpå.. Står'a bak meg og spør; " Hva kosta den da?"... " Ellevetusen.. MENDENERRUSTFRIOGSJELDENBIL!"

Hva tror du skjedde Pollti? Joda, hu heisa på skuldra, snudde seg og snakka ikke med med på 3 døgn!! 3 DØGN! ](*,)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Du er jo helt gæærn ! Det er bare å innse nederlaget og selge så HG blir blid igjen. Overskuddet fra salget investerer du i Brosme Juice og neste gang HG ikke vil snakke med deg så er det bare å drikke Brosme Juice og snakke med stemmene i hodet ditt. Ved store inntak så kan du hive ut TV apparatet og for det dukker opp merkelige bilder i hodet. Det er akkurat som i Åndenes Makt bare at det er helt på ånkli. :oh

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Brosme sier du?? *mas
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Er det vanskelig å få tak i, kan du jo bruke lake. Lake er en torskefisk som finnes i ferskvann. Bilde
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ække mye liv i dere ? Nå er det bare 1 vindusbrett igjen å male så er stua pusset opp for 2dre gangen på 2 år. Maser HausGestapo mere om oppussing i vinter så bytter jeg ut kjølevannet på bank kortet hennes med rent vann og legger det i Eskroten ei natt så kan a stå der. Tyttebæret har vært på sørvis til den nette sum av 695 kroner :oh Jeg tror de bare telte hjula :scratch Den 22. skal Eskroten til EU godkjeenning, det blir sikkert ikke like billig :knegg
Ikke fordet, det eneste gale med den som jeg vet helt sikkert med den er venstre parklys foran. Ånkli flått kvalitetsbil :terge
2 av 3 MC er solgt hvorav den ene ble solgt til et forum medlem med god smak og sans for industriavfall :prf Hysesang prisene er enda ikke klare for 2012 så intet nytt om hva en 250 vil koste men med dagens økonomiske situvasjon så blir vi sikkert enige om et hyggelig beløp :janikk Iflg forhandleren så er den enda ikke sendt fra Korea men det er enda lenge til våren. :bananas

Svar