Da hadde jeg kjøpt en GS til.

Så kunne jeg hatt en med asfaltdekk og touringutstyr, og en fullrigga Rallyutgave med knastedekk, adekvat beskyttelse, soft luggage løsning
Nå har jeg (og har hatt de siste tre åra) flere sykler på tunet, parallellt med GSAen.
Og siste tre år har jeg da kjørt:
Goldwing 1500 - ca 40 km (bare kjedelig, men den HAR kassettspiller)
Triumph Speed Triple 1050 R- ca 300 km (Junior kjører den noe mer) for den oppleves ikke spesielt sprek i forhold til GSA. Ukomfortabel
Kawa ZX 6 R - 100km. kjeldelig motor og ukomfortabel
Yamaha XT 660 Tenere - 200 km kansje. - Gammel og daff
Yamaha XT 600 Tenere - 0 km. Enda eldre og daffere, men den ER min første store MC, så er litt emosjonell rundt den. I 2023 SKAL den taes ut på campingtur. Lover
Så min konklusjon etter tre år og 70 000 km på og med GSA 1250, veier mer for meg, enn hva andre tastaturryttere måtte mene.
Men Mekkern har iallefall prøvd sykkelen før han uttaler seg. Det er et eksempel til etterfølgelse

Og joda, jeg er så storsinnet (siden det fortsatt er jul) at jeg unner dere samme kjøre og eierglede som jeg har.
GSA 4ever
Det er så vakkert at jeg nesten feller en tåre.
Først krysser vi Tyskland på drøyt 8 timer, dagen etter er vi på toppen av Col de Sommelier. #love