Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()
Hehe, ikke sant! Godt poeng! Eller som eg gjorde, fant meg en pudding så è MC-ist og fullt ut mener at tid med MC må pleies, så mye som familielivet tillaterSuperMorten skrev:Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()
Genialtfikse skrev:Hehe, ikke sant! Godt poeng! Eller som eg gjorde, fant meg en pudding så è MC-ist og fullt ut mener at tid med MC må pleies, så mye som familielivet tillaterSuperMorten skrev:Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()
Auda. Jaja. Med motstand skal styrke bygges, er det ikke såSuperMorten skrev:
Genialt(Mener å ha sett den før ja :-) ) Jeg har derimot funnet meg ei som er intelligent, oppegående, kniskarp og bestemt ( i tillegg til søt og god
), og har ABSOLUTT ingenting til overs for MC....
Den ser ikke så gubbete ut da.....TBI81 skrev:Og slik ser skjoldene ut på Beistet.
Ble rimelig usynlig så fornøyd med resultatetHjernen skrev:Den ser ikke så gubbete ut da.....TBI81 skrev:Og slik ser skjoldene ut på Beistet.Faktisk veldig bra passet de inn der,
smelter nesten vekk...
Blir fort slitsomt med regn, kulde og smale småveier, men dette gikk meget bra (gleder meg til å prøve på kontinentet. Tror jeg kan nå langt). MV bar-riserne hjelper veldig på langturfikse skrev:Særs fordelaktig med "vennligsinnede". Natures Law!![]()
80 mil?! Steike meg. Da er det bra sittestilling! Har en nabo her som nettopp har kjøpt seg en `07 CBR1100XX, som og skrøt av sittestillingen på den. Han og tok omtrent 80 mil på en lang dag fra Sverige og tilbake til sivilisasjonen![]()
![]()
Fine bilder, og en flott historie! Odda er en vakker del av det ville vestland
Knaillheldig du... Vi så ikke noe over Flya, og det var 1,5 grader oppe derTBI81 skrev:6 grader kaldt over Hardangervidda
Hoi! Så kaldt nå? Missunner dere ikke den (og gruer meg potensiellt til returen) ..joo skrev:Knaillheldig du... Vi så ikke noe over Flya, og det var 1,5 grader oppe derTBI81 skrev:6 grader kaldt over Hardangervidda![]()
Men syntes du stadig kjører i feil kjørebane???
Tror han sparer på fremdekket.JanOve skrev:Temmelig sikker på at jeg observerte TBI81 på bakhjulet idag
Haha stemmer detTBI81 skrev:heh .. kan jeg aldri tenke meg. Uansett hvor dårlig tid jeg hadde![]()
Ikke tilfeldigvis deg dette, JanOve?
hehe, moroJanOve skrev:Haha stemmer detTBI81 skrev:heh .. kan jeg aldri tenke meg. Uansett hvor dårlig tid jeg hadde![]()
Ikke tilfeldigvis deg dette, JanOve?
Uffda. Bra det gikk bra!TBI81 skrev:Det er jaggu et fint land vi bor i! Strålende tur langs kyst og fjell fra Haugesund til Trondheim de siste dageneSkal hive opp litt flere bilder og filmsnutter etter hvert :-)
En ordentlig close call på turen: En bil jeg tok igjen i en sving bestemmere seg for å bråstoppe og kvele bilen i møte med trailer. Setter virkelig pris på at jeg har gode bremser på busaen! Første gang jeg har nødbremset slik at sykkelen står på framhjulet .. Kom en bil bak i ganske godt driv også (dere ser den på slutten) som kunne gjort situasjonen ekstra kjip. Gikk heldigvis bra :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zlx3sGYoyb4[/video]