Snakker vi overnatting da eller?
Lyngdal er jo langt borte for de fleste av oss....Bjerknez skrev:Tja... hva skjer der, og hvorfor akkurat Lyngdal? Bare lurer![]()
Bjerknez skrev:Tja... hva skjer der, og hvorfor akkurat Lyngdal? Bare lurer![]()
Er nesten ikke sikker på om jeg mente det eller ei, men kjører man denne ruten https://goo.gl/maps/uKvQq så er det en ganske bra tur!Olav K skrev:16 timer = 960 minutter og 57600 sekunder![]()
Jeg kan LETT forstå at du gleder deg... du får kjøre den inn med en tur til Lyngdal på freddan.
Tommas skrev:Bjerknez skrev:Tja... hva skjer der, og hvorfor akkurat Lyngdal? Bare lurer![]()
Snakker vi overnatting da eller?Er nesten ikke sikker på om jeg mente det eller ei, men kjører man denne ruten https://goo.gl/maps/uKvQq så er det en ganske bra tur!Olav K skrev:16 timer = 960 minutter og 57600 sekunder![]()
Jeg kan LETT forstå at du gleder deg... du får kjøre den inn med en tur til Lyngdal på freddan.
Så kunne vi hatt et kjapt forum-møte i Lyngdal, før vi evt overnatter eller banker hjemover via kysten.
Har vel en Kiwi pose eller to jeg kan pakke i før det ankommer noe stash via posten
Tror nok jeg ville lagt inn noen timer på rygg i Lyngdal på en slik tur.Bjerknez skrev:Litt usikker da jeg har noen ærender på lørdag formiddag samt at jeg har lovet meg bort som husoppusser i eget hus....
100 mil på en dag tror jeg kanskje blir litt drøyt så tidlig i sesongen for min del...
Tommas skrev:Sånn kan det gå når man sitter foran pc'en etter leggetid:
"Takk, Tommas! Bookingen din er nå bekreftet. Paulsens Hotel"
Da sees vi der på fredag. Burde bli en ok dag nummer to med ny sykkel
Bjerknez skrev:Faen ta dere gutter!![]()
Jeg driter i hele oppussingen og overlater den til kjærringa! Så får jeg heller gå noen strafferunder når jeg kommer hjem igjen.
Jeg blir med!!! Fikser du rom Tommas, eller klarer vi oss med ett rom og to senger? Skal jo bare sove, så trenger ikke noe luksus jeg...
Kjærringa sa: "Skulle ikke vi pusse opp sammen i morgen da? Skal jeg male dørene helt alene jeg da?"Olav K skrev:Bjerknez skrev:Faen ta dere gutter!![]()
Jeg driter i hele oppussingen og overlater den til kjærringa! Så får jeg heller gå noen strafferunder når jeg kommer hjem igjen.
Jeg blir med!!! Fikser du rom Tommas, eller klarer vi oss med ett rom og to senger? Skal jo bare sove, så trenger ikke noe luksus jeg...
Nå Bjerkiz, rykka du et hakk opp på "manhood"skalaen.![]()
Visste ikke at du kunne være en sånn "Bad boy"
LordShaft skrev:Faen ta...og dobbelt faen ta. Jævlig surt å sitte på kurs hele fredagen etter å ha lest dette.![]()
Note4
Lekker!! Vi sees og wrommes imorgen :-)åTommas skrev:
Hahaha, hva hadde dette forumet vært uten muligheten å kose seg på andres bekostningOlav K skrev:
Nå er Onkel kanskje litt eldre enn deg, LilleLord... men jeg husker fortsatt ganske godt, og jeg har VELDIG friskt i minnet hvordan noen "øl-spammet" bloggen min, mens jeg var ute på jobb, engang i mars
![]()
Så du vet hva de sier.... Karma is a bitch osv....![]()
Når det er sagt... så hadde det vært kjekt å ha deg med, du hadde vært hjertelig velkommen(og det var HELT uten ironi... faktisk) :-)
Jeg hjelper deg.Tommas skrev:Så var de første 42 km unnagjort! Skulle ønske jeg var nordlending, for å trykke til med noen saftige uttrykk!!!!
"Jøje meg" er liksom ikke helt dekkende...