Regner med at du fyller på vanlige stasjoner til ditt bruk. Men kjekt å ha alternativer da

Disse utsalgene er mye brukt av lokale beboere som ikke har førerkort eller en sykkel de vil/tør å kjøre inn til ett større sted. Da min cbr var splitter ny var dette den første bensinen den fikk. To flasker sponset av Honda forhandleren, det holdt bort til nærmeste ordentlige stasjon.Solo-rider skrev: 05 feb 2024, 17:10 Gikk forbi en Thai "bensinstasjon" idag![]()
Regner med at du fyller på vanlige stasjoner til ditt bruk. Men kjekt å ha alternativer da![]()
Det kan ikke bli bedre der du er nå, temperaturen stiger vel jamt fremover … kan etterhvert bli for mye for noen med mindre du er på stranda og kan hoppe i vannet ved behov :)hansiver skrev: 24 feb 2024, 02:08 Det er 24 grader strålende sol. 60 km til Kawasaki for service. Etter det en omvei hjem. Måtte bare nevne det
Den varme årstiden (sommer) har startet og det blir nok 30+ på dagene fremover. Da jeg kjørte hele sørthailand i april/mai i fjor var det varmt. Over 40 grader enkelte dager, men husker man på å drikke mye vann så går det det bra. Noen ganger når jeg gikk av sykkelen var salen våt av svette og hadde hvite saltstriper og kjørebuksa så ut som jeg hadde pissa på meg da er det skikkelig varmtdypen skrev: 24 feb 2024, 15:31Det kan ikke bli bedre der du er nå, temperaturen stiger vel jamt fremover … kan etterhvert bli for mye for noen med mindre du er på stranda og kan hoppe i vannet ved behov :)hansiver skrev: 24 feb 2024, 02:08 Det er 24 grader strålende sol. 60 km til Kawasaki for service. Etter det en omvei hjem. Måtte bare nevne det
Det finnes større dekk som brukes til bla søppelkasser langs veien. Blir ofte imponert over hva thaiene finner på av gode løsninger.dypen skrev: 19 mar 2024, 10:50 Badekaret er ett gammelt dekk som ene siden er skjært ut og dekket er vrengtGod tur :)
Slik jeg husker det kunne man bare glemme å komme på verksted i Norge og tro at de tar ting på sparket, noe som er helt vanlig her når det gjelder småjobber. De var i full gang med å demontere en annen motor men la det arbeidet til side for å hjelpe meg. Helt vanlig her.Bjerknez skrev: 19 mar 2024, 12:14 Det enkle er ofte det beste.
her hjemme hadde dem trolig tatt 1500 kroner for jobben samt lurt deg til å kjøpe nytt dekk i tillegg.