Misunner deg den der!
Jeg prøvde en BMW gs 1200 forrige dagen (byttelånte med en kamerat) og det var en "kjøremaskin" i mine øyne. Skjønner at man kan kjøre 60-70 mil om dagen på noe sånt. Tigern er vel ikke så ulik på den måten kanskje?
Fire fineArcticTiger skrev:Det bannerbildet var tøøøøft BusaTrond![]()
![]()
Helt enig! Stilig, var detArcticTiger skrev:Det bannerbildet var tøøøøft BusaTrond![]()
![]()
Hva med å selv ta et extra ålljeskift, hvis du du syns det drøyer lenge før sørvaisenÅllje + nytt filter, det fikseru vel greit sjæl. Frisk olje er vel det viktigste nå i innkjøringa, få ut evt forurensninger.
Melding ska' bli!Busa Trond skrev:AJ. Send ei melding før dere kommer, da blir det kakebaking på fruen igjen da![]()
Likte du veien jeg filmet pålasse_hansen skrev:Kjapt innpå, hvor bor du hen igjen Busa Trond? Kjempe flott sykkel du får fått deg! Savner ikke busa'n enda vel?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Hva med søndag ettermiddag? Bakpå og jeg kommer ganske sikkert til å stikke innom en tur for kake og kaffe når vi henter banneret vi skal ha med oss på Trollrallyet til helgalasse_hansen skrev:ahaDa kanskje jeg skal ta med meg fruen en tur å hilse på da
Og tatt en liten kjøre tur
Hadde vært moro. Vi rørleggere får rotte oss sammen
![]()
Du trives med tigeren ja, det tviler jeg ikke på. Den har vel litt flere bruksområder vel? Ser ihvertfall ut som en super flott sykkel