Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.

Flott design, må jeg sipingvin skrev: 27 nov 2022, 17:59 MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro![]()
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
![]()
Den der er jo helt rå!pingvin skrev: 27 nov 2022, 18:27 Synes Rush modellen deres er tøff også jeg da, ikke pen men fullstendig bonkers, null forsøk på å være politisk korrekt![]()
![]()
Helt enig, og ikke bare rått utseende, 208hk og 300kmt holder på en naken sykkel...unnskyld, neo-retro hyper nakedAJ skrev: 27 nov 2022, 18:32 Den der er jo helt rå!
Og... null forsøk på å være politisk korrekt er bare bra, enkelt og greit.
Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!pingvin skrev: 27 nov 2022, 18:48Helt enig, og ikke bare rått utseende, 208hk og 300kmt holder på en naken sykkel...unnskyld, neo-retro hyper nakedAJ skrev: 27 nov 2022, 18:32 Den der er jo helt rå!
![]()
Venter i spenning på neo-retro hyper adventure fra MV Agusta, da blir det kjøp![]()
Og DERR var vi tilbake på politisk korrektGammelsmurfen skrev: 27 nov 2022, 18:59Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!pingvin skrev: 27 nov 2022, 18:48Helt enig, og ikke bare rått utseende, 208hk og 300kmt holder på en naken sykkel...unnskyld, neo-retro hyper nakedAJ skrev: 27 nov 2022, 18:32 Den der er jo helt rå!
![]()
Venter i spenning på neo-retro hyper adventure fra MV Agusta, da blir det kjøp![]()
Ekstremt mye kriker og kroker, ikke bare fordi den er tettbygd men designet på delene også har mye kanter, hull osv.
Tar ikke den der ut på grusen![]()
Mener du denne?mekkern skrev: 17 des 2022, 09:26 spiller det noen rolle? du hadde ikke kjøpt denne uansett farge eller styling.
Denne ser slik ut for den skal ha elementene som gir gjenkjennelse fra "ur-transalpen" som mange har ventet på.
Personlig kommer jeg aldri til å kjøpe en sykkel som ser ut som den er knekt midt på med en fører i "hakket" som de fleste "adv"syklene og en del touring.
Så det, kanskje Guzzi klarer å lage en stor Adventure som faktisk ser OK ut, kommer ikke på noen andre i farten? Om ikke regner Triumph Scrambler 1200 som stor Adventure daAJ skrev: 16 des 2022, 16:38 Da er det mye som tyder på at Moto Guzzi Stelvio gjenoppstår:
https://www.advrider.com/moto-guzzi-to- ... e-stelvio/
Det er slett ikke den styggeste sykkelen dems det der :)pingvin skrev: 19 des 2022, 07:10 ...men må nesten arrestere meg selv, Africa Twin er jo faktisk 1100cc. Synes Honda klart å lage en tøff og relativt smekkert design. Håper Guzzi ser mer på Honda enn BMW...
![]()
Du har nok langt fremtreden kubikksyke, tilsynelatende er det ingen kur som virker på deg ennå...Bjerknez skrev: 18 des 2022, 23:18 Jeg trodde 1200-1300 var mellomklasse jeg, men jeg har nok bare andre preferanser...
Men ja, jeg har mer sansen for DessertX og Norden etc. dem føles mer "ekte" og er mer egnet til formålet enn de store GSA'ene som på en måte blir for tunge og skal "ha alt".
Haha. Men nå sliter jeg med et problem til. kubikksyken stopper seg nemlig selv siden det ikke finnes serieproduserte motorsykler med mer kubikk.Nomade skrev: 19 des 2022, 19:51Du har nok langt fremtreden kubikksyke, tilsynelatende er det ingen kur som virker på deg ennå...Bjerknez skrev: 18 des 2022, 23:18 Jeg trodde 1200-1300 var mellomklasse jeg, men jeg har nok bare andre preferanser...
Men ja, jeg har mer sansen for DessertX og Norden etc. dem føles mer "ekte" og er mer egnet til formålet enn de store GSA'ene som på en måte blir for tunge og skal "ha alt".![]()
Du slengte inn et ord som serieproduserte og da berget du deg akkurat, men kubikk som overgår lidelsen du har for tiden er der : https://bosshossnorway.no/motorsykler-for-salg.htmlBjerknez skrev: 20 des 2022, 05:39Haha. Men nå sliter jeg med et problem til. kubikksyken stopper seg nemlig selv siden det ikke finnes serieproduserte motorsykler med mer kubikk.Nomade skrev: 19 des 2022, 19:51Du har nok langt fremtreden kubikksyke, tilsynelatende er det ingen kur som virker på deg ennå...Bjerknez skrev: 18 des 2022, 23:18 Jeg trodde 1200-1300 var mellomklasse jeg, men jeg har nok bare andre preferanser...
Men ja, jeg har mer sansen for DessertX og Norden etc. dem føles mer "ekte" og er mer egnet til formålet enn de store GSA'ene som på en måte blir for tunge og skal "ha alt".![]()
![]()
BMW har jo sett på denne også mtp fargevalg og "gull"elokserte felger.pingvin skrev: 19 des 2022, 07:10 ...men må nesten arrestere meg selv, Africa Twin er jo faktisk 1100cc. Synes Honda klart å lage en tøff og relativt smekkert design. Håper Guzzi ser mer på Honda enn BMW...
![]()
Boss Hoss v8 eventuelt v12, 6000cc eller mer?Bjerknez skrev: 20 des 2022, 05:39Haha. Men nå sliter jeg med et problem til. kubikksyken stopper seg nemlig selv siden det ikke finnes serieproduserte motorsykler med mer kubikk.Nomade skrev: 19 des 2022, 19:51Du har nok langt fremtreden kubikksyke, tilsynelatende er det ingen kur som virker på deg ennå...Bjerknez skrev: 18 des 2022, 23:18 Jeg trodde 1200-1300 var mellomklasse jeg, men jeg har nok bare andre preferanser...
![]()
Føler vel at DET blir litt overkill.SilverSmurfer skrev: 20 des 2022, 10:55Boss Hoss v8 eventuelt v12, 6000cc eller mer?Bjerknez skrev: 20 des 2022, 05:39Haha. Men nå sliter jeg med et problem til. kubikksyken stopper seg nemlig selv siden det ikke finnes serieproduserte motorsykler med mer kubikk.Nomade skrev: 19 des 2022, 19:51Du har nok langt fremtreden kubikksyke, tilsynelatende er det ingen kur som virker på deg ennå...Bjerknez skrev: 18 des 2022, 23:18 Jeg trodde 1200-1300 var mellomklasse jeg, men jeg har nok bare andre preferanser...
![]()