Takk for det, Carpa :-)Carpa skrev:Gratulerer, den var fin
Syns den er fin jeg også, så klart

Også skiller den seg ut fra mengden :-)
Litt artig det også da, synes jeg...

Takk for det, Carpa :-)Carpa skrev:Gratulerer, den var fin
Den er jo italiensk, selvfølgelig skiller den seg utAJ skrev:Takk for det, Carpa :-)Carpa skrev:Gratulerer, den var fin
Syns den er fin jeg også, så klart![]()
Ja, selvfølgeligCarpa skrev:Den er jo italiensk, selvfølgelig skiller den seg utAJ skrev:Takk for det, Carpa :-)Carpa skrev:Gratulerer, den var fin
Syns den er fin jeg også, så klart![]()
Mvh Carpanini
Så får vi se om jeg blir en av de, da...pelsen skrev:gratulerer, Guzzi skiller seg ut fra mengden ja, har lagt merke til at eierne ofte er litt mer merke-entusiaster enn mengden
Hvis "mengden" er Yamaha og Triumph tror jeg den godeste A.J.pelsen skrev:gratulerer, Guzzi skiller seg ut fra mengden ja, har lagt merke til at eierne ofte er litt mer merke-entusiaster enn mengden
Må gjøre alvor av dette til våren - å besøke den sorte og røde italieneren og eieren i Tjøme garasjenPollti skrev:Ikke bry deg om stygge kommentarer om trillebår håndtak og høner du AJ ! Er ikke noe som slår italiensk ingeniørkunst i å bygge inn kjøreglede i maskiner på 2 og 4 hjul så er bare å gratulere med et sikkert valg og evig lykke !
Blir livet både trist men leit så har jeg en sort og rød italiener i garasjen som gjerne tar imot en hvit italiener på besøk i hønsehuset,æææ garasjen mente jeg.
Kan ta det her og nå, jeg:ojda skrev:Prøvde du noengang GS? Men dette kan vi jo også
ta muntlig ved anledning. Nok en gang grattis med kjempeflott
spellranes ny sykkel
Det er riktig! TDM'en var rett ved å runde 60K og var i sitt livs form da jeg leverte denGlobe skrev:Ser av loggen din at du hadde var tigereier i ganske nøyaktig 2 år, hvor langt kjørte du den?
TDM'n der passerte du vel gode 60.000 km før du bytta, mener jeg å huske
Var visst ikke så mange igjen på lageret nå, iflg. Joakim hos Motorport på Jessheim.guzziman skrev:![]()
gratulerer så mye... for en flott sykkel. en sånn vil jeg ha også.
Ok...Kjellrf skrev:Gratulerer med flott sykkel! Jeg hadde ny California EV i 98, kona sa at sånn kunne vi ha når vi blir gamle...
Stelvio er en sykkel for de som er i sin beste alderAJ skrev:Ok...Kjellrf skrev:Gratulerer med flott sykkel! Jeg hadde ny California EV i 98, kona sa at sånn kunne vi ha når vi blir gamle...
![]()
Vil tro at Stelvio er et par hakk mer moderne både i utseende og ytelse enn de gode gamle California'ene...
Men at det er noen utpreget ungdomssykkel blir å omgå sannheten en drøy smule upresist, sku' je mene...
Takker for det, unge mannDexter skrev:Må bare få gratulere jeg også da![]()
Blir'n med på høstturen neste helg eller?
Nei nei nei. Ikke no telemarkstur det her... husar du ikkje? Beito, Geiranger, Trollstigen m.m.AJ skrev:Takker for det, unge mannDexter skrev:Må bare få gratulere jeg også da![]()
Blir'n med på høstturen neste helg eller?![]()
Dessverre er jeg opptatt neste helg med bla. litt jobbing, som gjør det litt for hektisk til at jeg får lagt inn en lengre Telemarks-tur midt oppe i det hele...
Har jeg visst glemt, ja...Dexter skrev:Nei nei nei. Ikke no telemarkstur det her... husar du ikkje? Beito, Geiranger, Trollstigen m.m.AJ skrev:Takker for det, unge mannDexter skrev:Må bare få gratulere jeg også da![]()
Blir'n med på høstturen neste helg eller?![]()
Dessverre er jeg opptatt neste helg med bla. litt jobbing, som gjør det litt for hektisk til at jeg får lagt inn en lengre Telemarks-tur midt oppe i det hele...
GRATULERER MED NY DONiNG AJ. DU SER RIKTIG SÅ FORNØYD UT DER DU SITTER!AJ skrev:
Takk for det, Bimma! :-)Bimma skrev: GRATULERER MED NY DONiNG AJ. DU SER RIKTIG SÅ FORNØYD UT DER DU SITTER!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()