Hvor vet jeg ikke enda, men det blir nok muligens mot svenskesiden med tanke på været...
Noen fler som blir med kanskje?
Luksusproblem ja...Bjerknez skrev:Yess!!
I morgen skal jeg kjøre mc på jobb for første gang i år. Er meldt 5 varmegrader i hele natt og ikke noe nedbør. Er meldt bittelitt nedbør i morgen, men det gir seg utover dagen. I morgen ettermidag og frem til lørdag er det fint kjørevær her i Fredrikstad og en fridag til fredag blir bare herlig!![]()
Men... hvor skal fredagsferden gå.... ?
I Vestfold er det vist slaps/snø og det er det vist i Oslo også, så da er man begrenset til å evt. dra over grensen til Sverige... men hvor...![]()
Luksusproblem? Tja... kanskje...
Hehe, har ikke bestemt meg 100% ennå da jeg må se ann værvarselet etc. men jeg tipper dette kan være mer enn modig nok. Skulle det slå om og bli snøvær så får jeg en helvetes lang tur hjem. Hadde det vert 5 grader varmere så hadde den vert bankers.Olden skrev:Merker ett lite snev av misunnelse her![]()
![]()
Du får kose deg skikkelig hvis du drar til sverige! Så ut som noen helt OK veier å farte på med motorsykkel!
Selv så venter jeg noen uker til før jeg drar ut sykkelen..
Bjerknez skrev:Sitter å småtripper litt nå og lurer på om jeg skal ta meg en liten frisk morgentur med sykkelen for å våkne litt før jeg kjører en tur på jobb![]()
Tenkte kanskje å kjøre en tur ut på Hvaler. Nærmere sagt Papperhavn slik at jeg kanskje får med meg soloppgangen. Kanskje får jeg festet det på fotobrikka også. Mulig jeg må kjøre avgårde før jeg får med meg soloppgangen, men vi får se hva det blir til. Er en fin krakk der ute man kan sitte å se utover "havet". Er det klarvær ser man Tønsberg på den andre siden av fjorden.
Her er ruten ut:
https://www.google.com/maps/dir/59.1935 ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi har alle våre lasterOlav K skrev:Bjerknez skrev:Sitter å småtripper litt nå og lurer på om jeg skal ta meg en liten frisk morgentur med sykkelen for å våkne litt før jeg kjører en tur på jobb![]()
Tenkte kanskje å kjøre en tur ut på Hvaler. Nærmere sagt Papperhavn slik at jeg kanskje får med meg soloppgangen. Kanskje får jeg festet det på fotobrikka også. Mulig jeg må kjøre avgårde før jeg får med meg soloppgangen, men vi får se hva det blir til. Er en fin krakk der ute man kan sitte å se utover "havet". Er det klarvær ser man Tønsberg på den andre siden av fjorden.
Her er ruten ut:
https://www.google.com/maps/dir/59.1935 ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Syke syke mann
![]()