Denne er laget av "rørepinner" fra kaffeautomaten på jobben, litt messingtråd, noen skinnbiter og gummihjul fra et gammelt plastbyggesett.
Flasken er en lønnesirup-flaske.

Jeg begynte i høst og nærmer meg ferdig. Det tar litt tid.
8- )
SteintøffReodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS![]()
Brukt motorsykkel som var registrert i august og hadde under 1 000 km på telleren så den kan regnes som ny.
StreetTriple765RS.jpg
Nå er det bare å glede seg til snøen og isen forsvinner fra veiene![]()
Gratulerer @Reodor. Flott sykkel.Reodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS :knegg
Brukt motorsykkel som var registrert i august og hadde under 1 000 km på telleren så den kan regnes som ny.
StreetTriple765RS.jpg
Nå er det bare å glede seg til snøen og isen forsvinner fra veiene :thumleft
Gratulerer!Reodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS![]()
StreetTriple765RS.jpg
Gratulerer med ny sykkel du også. Er ekstra stas med den første.jalekss92 skrev: 27 mar 2018, 21:23 Gratulerer med ny sykkel!
Selv får jeg min første i morgen, en nydelig MT-07! Kjennes ut som julaften på steroider.
jalekss92 skrev: 27 mar 2018, 21:23 Gratulerer med ny sykkel!
Selv får jeg min første i morgen, en nydelig MT-07! Kjennes ut som julaften på steroider.
Gratulerer så mye beggeReodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS![]()
Skrevet i beste mening; kjør forsiktigjalekss92 skrev: 31 mar 2018, 19:19
En liten prøvetur har det dog blitt, må si meg veldig fornøyd! :)
Kjøpte 4 bokser med smøring selv, håper det er brukanes :-D var så billigt..Faraday skrev: 04 apr 2018, 20:49 Til tross for en den magre baksmellen jeg fikk på hele 1900 kroner, har jeg revet ut A9 kjedesmøring og en Shoei GT-Air fra XL Moto nå i kveld
Får håpe XL (61-62cm) blir stort nok.. Har målt skallen min til omtrent det samme...
A9 er helt greit. Kjøpte noen bokser billig på XLmoto i forbindelse med et annet kjøp. Sitter ikke like godt som Motul eller Motorex.SverreOlsen skrev: 04 apr 2018, 22:31Kjøpte 4 bokser med smøring selv, håper det er brukanes :-D var så billigt..Faraday skrev: 04 apr 2018, 20:49 Til tross for en den magre baksmellen jeg fikk på hele 1900 kroner, har jeg revet ut A9 kjedesmøring og en Shoei GT-Air fra XL Moto nå i kveld
Får håpe XL (61-62cm) blir stort nok.. Har målt skallen min til omtrent det samme...