Takk til Flattop der altså, funka fint detFlattop skrev: 12 feb 2019, 21:06 Søk etter K12LT.
Da kommer produktet opp, legg i Varenkorb, velg farge på slange og kobling.
Gå til checkout, da dukker opp en kobling du må ha.
Aksepter og så videre.

Takk til Flattop der altså, funka fint detFlattop skrev: 12 feb 2019, 21:06 Søk etter K12LT.
Da kommer produktet opp, legg i Varenkorb, velg farge på slange og kobling.
Gå til checkout, da dukker opp en kobling du må ha.
Aksepter og så videre.
Et par-tre hakk over A41 med load index 73, ja...TGR skrev: 14 feb 2019, 19:41 BMW K1200LT er tung, og trenger loadindex 79 på bakhjulet. Da er det Bridgestone BT020 som gjelder.
Jada, "beistet" veier jo 387 kg, med en tillat totalvekt på 600 kg. Så da er det forsterkede dekk som gjelder
Folk gir litt forskjellige tilbakemeldinger på den biten der. Men de er jo forsterket, med riktig loadindex for LT'en.mekkern skrev: 22 feb 2019, 16:44Tror det er bra dekk- men slitestyrken på så tung sykkel er jeg mer usikker på..
![]()
Jeg også, selv om det er noen år siden:
Interessant... Har ikke sett den videoen før. Men han bekrefter jo forsåvidt det jeg har lest på div forum, at Metz henger dårligere på vått enn alternativene gjør, altså Bridgestone og Avon. Dårlig feste har jeg liten sans for.haakeik skrev: 22 feb 2019, 22:39 Ser ut som fordekket slites litt fortere på LT. Jeg har samme dekket og kjørte over 5000KM i fjor og ser ingen nevneverdig slitasje. Men jeg har jo en lettere sykkel. Ellers er jeg meget fornøyd med Avon dekkene.
https://www.youtube.com/watch?v=c7uJmg4Wr6A