1. stk Halvarssons Optimal 1. par Gaerne G-Impulse Har vel kanskje ofret litt sikkerhet på bekostning av komfort med så korte støvler, men skitt au!

Enten "netting"-varianten som mekkern kom med (har noe sånt selv av merke Brynje), eller noe med Coolmax stoff. Coolmax stoffet er spesifikt laget for å kjøle ned litt samtidig som du er tørr. De fleste sportsbutikker har undertøy med stoffet.Gliciouz skrev:...når det kommer til undertøy så er ikke problemet at jeg fryser...jeg er mer enn varm nok...problemet er at jeg blir så jæææævlig klam i de buksene...HELP!
Kjøpte jakka her http://www.hof-mc.no/storefront.php, men ikke på nett.Dortmunder skrev:Hvor kjøper du Halvorssons MC-Klær ??? Ikke svar: "i butikken" nå![]()
Hvor er de billigst ? På nett fra Sverige ?? En god butikk i Norge ??
Jeg har lyst på et par skinnbukser, de har noen utrolig fine, men jeg liker ikke å kjøpe klær via nett, de må passe til min rare kropp, og det må testes !!
Dortmunder
Sorry, ass... men kan ikke la væreGlobe skrev:SESONGSTART???
Starter opp motoren, lukker øynene, holder godt tak i håndtakene, vrir litt med høyre hånd, hører motoren brumme, øynene er fortsatt lukket, trekker pusten..dyyyyyyyyypt.....litt mer gass nå, vi er i bevegelse..øyene er fortsatt lukket...kniper dem sammen...konsentrerer meg.........NEI det FUNKER F##N IKKE!!...det er fortsatt bare en SNØFRESER!!!!
![]()
Rolig nå Globe. Fint skrevet men pass deg så det ikke bikker over, sommeren kommer i Trondheim også.Globe skrev:SESONGSTART???
Starter opp motoren, lukker øynene, holder godt tak i håndtakene, vrir litt med høyre hånd, hører motoren brumme, øynene er fortsatt lukket, trekker pusten..dyyyyyyyyypt.....litt mer gass nå, vi er i bevegelse..øyene er fortsatt lukket...kniper dem sammen...konsentrerer meg.........NEI det FUNKER F##N IKKE!!...det er fortsatt bare en SNØFRESER!!!!
![]()
Forgjævelig jaGlobe skrev:SESONGSTART???
![]()
Et alternativ er jo å sende biken med Bring til sørlandskysten,for selv å komme etter med første fly....Er kjørbart i store deler av Agder...Det andre alternativet er å konsumere mer vin,og vente...Begge alternativer er vel like dårlig...Men den som venter på noe godt.......VFRdama skrev:Forgjævelig jaGlobe skrev:SESONGSTART???
![]()
![]()
Drukner mine sorger med vin jeg.....
Forgjævelig ......
Æ vil ut å kjøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør
Absolutt et VELDIG fristende tilbud å bringe "gullet" med Bring for å kjøre i store deler av Agder. Vet av flere her i Trondheim som sliter med PMS, for å si det sånn...MC-FOLK skrev:Et alternativ er jo å sende biken med Bring til sørlandskysten,for selv å komme etter med første fly....Er kjørbart i store deler av Agder...Det andre alternativet er å konsumere mer vin,og vente...Begge alternativer er vel like dårlig...Men den som venter på noe godt.......VFRdama skrev:Forgjævelig jaGlobe skrev:SESONGSTART???
![]()
![]()
Forgjævelig ......
Æ vil ut å kjøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør
Duville skrev:Her på sørlandskysten kjører vi MC på dagan og drikker vin om kvellan når det er mørkt (og litt kaldt) -
Vel...Her er kjørbart som bare det...Men jeg tok ikke sjansen på å hente selvangivelsen i postboksen...Reiste heller til min lokale forhandler og hentet et halvt tonn med deler..(før jeg fikk sjekket om skatteetaten tillater denslags innkjøp)...Delene ligger ut over stuebordet i store mengder,så er nok ikke kjørbar før i løpet av helgen...Men skal i hvertfal kjøre MC opp til postkontoret for å hente selvangivelsenVFRdama skrev:Absolutt et VELDIG fristende tilbud å bringe "gullet" med Bring for å kjøre i store deler av Agder. Vet av flere her i Trondheim som sliter med PMS, for å si det sånn...MC-FOLK skrev:Et alternativ er jo å sende biken med Bring til sørlandskysten,for selv å komme etter med første fly....Er kjørbart i store deler av Agder...Det andre alternativet er å konsumere mer vin,og vente...Begge alternativer er vel like dårlig...Men den som venter på noe godt.......VFRdama skrev:Forgjævelig jaGlobe skrev:SESONGSTART???
![]()
![]()
Forgjævelig ......
Men, slikt koster og etter å ha fått tilbakmelding fra skatteetaten, ble det ikke akkurat penger igjen etter skatten for å si det sånn...
Blir nok mere rødvin i snøkastene her gitt
VFRdama skrev:Godt å høre at noen har fått mulighet til å kjøre med "gullet" sitt, må innrømme jeg er misunnelig..
Trøsta er at, det blir vel min tur å?![]()
Kos dere gutter, er dere vel unt;)
Bedre med denne type "verking" enn å være verpesjukDuville skrev:VFRdama skrev:Godt å høre at noen har fått mulighet til å kjøre med "gullet" sitt, må innrømme jeg er misunnelig..
Trøsta er at, det blir vel min tur å?![]()
Kos dere gutter, er dere vel unt;)
Synes SYND på deg der du sitter med ny MC og verker etter å komme ut! Våren er der før du aner det og det blir BRA.;)
Jeg regner med at du skal vaske hus, henge ut tepper for lufting mv. i morgen...AJ skrev: Og i morra er det varslet finvær...![]()
Og jeg kan disponere hele dagen akkurat som jeg vil;)
![]()