Jada , noen slenger til og med på em hengerSnikendeugle skrev:Tror nok de fleste syklene her på siden klarer å dra oss frem unsett :)

Jada , noen slenger til og med på em hengerSnikendeugle skrev:Tror nok de fleste syklene her på siden klarer å dra oss frem unsett :)
Huff , nei. Får mer enn nok av det på skolen. Skal snart i gang med en bok på 705 sider som kalles så fint for "Sinus Matematikk Forkurs Ingeniørutdanning"Carpa skrev:Lurer på om vi må ha en egen tråd som omhandler matematiske beregninger for mc førere :-)å
Har snart eksamen selv og pugger diverse metoder for prosjektregnskap, ikke gøy i det hele tatt. Jeg kan garantere at jeg ikke vil være med og diskutere i en slik tråd....Bringisen skrev:Huff , nei. Får mer enn nok av det på skolen. Skal snart i gang med en bok på 705 sider som kalles så fint for "Sinus Matematikk Forkurs Ingeniørutdanning"Carpa skrev:Lurer på om vi må ha en egen tråd som omhandler matematiske beregninger for mc førere :-)å
Så vær snill å ikke gjør det :-)å
Huff , jeg har kun en eksamen i januar. Dette er en tredagers eksamen i LØM fagene. Håper vi skygger unna eksamen til sommeren. Neste år blir det verre.Carpa skrev:Har snart eksamen selv og pugger diverse metoder for prosjektregnskap, ikke gøy i det hele tatt. Jeg kan garantere at jeg ikke vil være med og diskutere i en slik tråd....Bringisen skrev:Huff , nei. Får mer enn nok av det på skolen. Skal snart i gang med en bok på 705 sider som kalles så fint for "Sinus Matematikk Forkurs Ingeniørutdanning"Carpa skrev:Lurer på om vi må ha en egen tråd som omhandler matematiske beregninger for mc førere :-)å
Så vær snill å ikke gjør det :-)å
Elolz skrev:Jeg tar gjerne et kvarters tid med foam rollen etter trening på de musklene jeg har trent, og kan skrive under på at det gjør vondt der og da ja! Men det hjelper veldig
Lykke til med eksamen!
Veldig enig!Carpa skrev:Veldig interessant dokumentar fra Schrödingers katt:
Spise, faste - leve lenger
5:2-dietten er den nye trenddietten, men virker den?
Michael Mosley ønsker å leve lenger, gå ned i vekt og holde seg frisk. Han tester flere måter å faste på, og resultatet er overraskende.
http://tv.nrk.no/serie/schrodingers-kat ... 02-01-2014
Jeg ble også litt fasinert av den 5:2 dietten, men tviler på at det funker så bra når jeg har som mål å trene ca annenhver dag. Da blir 500 kcal alt for lite.AJ skrev:Veldig enig!Carpa skrev:Veldig interessant dokumentar fra Schrödingers katt:
Spise, faste - leve lenger
5:2-dietten er den nye trenddietten, men virker den?
Michael Mosley ønsker å leve lenger, gå ned i vekt og holde seg frisk. Han tester flere måter å faste på, og resultatet er overraskende.
http://tv.nrk.no/serie/schrodingers-kat ... 02-01-2014
Kikka på programmet nå nettopp og må innrømme at jeg ble ganske så fascinert av denne 5:2 fastedietten!
Noe sånt tror jeg faktisk jeg skulle kumnne klare.
Eneste utfordringen for egen del er å lage nettopp den optimale frokosten på fastedagene med rett næringsinnhold og begrenset til maks antall kalorier.
Kom gjerne med tips og jeg kan komme til å vurdere å prøve dette en periode. Kanskje ikke sånn med en gang... men en gang i løpet av året. Kanskje...
Høres bra utCarpa skrev: Men skulle jeg fulgt den så ville jeg nok fordelt de kaloriene over to måltider, poenget er vel å få i seg riktig antall kalorier.
Hva med havregrøt til frokost og en wok med litt kylling og masse grønnsaker til middag, da skulle du nok klare å holde den innenfor dine 600 kcal.
Vel, da kan jeg ihvertfall garantere deg at du blir sulten....AJ skrev:Høres bra utCarpa skrev: Men skulle jeg fulgt den så ville jeg nok fordelt de kaloriene over to måltider, poenget er vel å få i seg riktig antall kalorier.
Hva med havregrøt til frokost og en wok med litt kylling og masse grønnsaker til middag, da skulle du nok klare å holde den innenfor dine 600 kcal.![]()
Hva med nøtter? Er stor fan av hasselnøtter, valnøtter i miks med rosiner