Velkommen i KTM familien og tilbake her på MCsiden.no

Takk!
Ja. Endelig sommertur igjenBjerknez skrev: 29 mar 2019, 12:06 Hepp hepp![]()
Rampete sykkel det der. Gleder meg allerede til sommerferien :)
Takk. Deilig å børste støv av mc klærne igjen!
Takk! Tror den vil passe fint på smale veier utpå landet hvor jeg bor. Du eier/har eid en smc?
Ja, kjøpte den ny i 2016 og hadde den i 2 år og 10000 problemfrie km. Eneste jeg hadde å utsette på den var at en del av skruene/boltene var galvaniserte og ikke rustfrie, så det ble litt rust på de. Fikk byttet de på garantienCutless skrev: 29 mar 2019, 16:22Takk!
Ja. Endelig sommertur igjenBjerknez skrev: 29 mar 2019, 12:06 Hepp hepp![]()
Rampete sykkel det der. Gleder meg allerede til sommerferien :)
Takk. Deilig å børste støv av mc klærne igjen!
Takk! Tror den vil passe fint på smale veier utpå landet hvor jeg bor. Du eier/har eid en smc?
Har du overlatt vaske og smørejobben til kona? Ser ut som hu tok feil impregnering og brukte glitterspray istedetCutless skrev: 14 apr 2019, 13:37 Da var Lindstrand buksen og jakken behandlet med Nikwax leather cleaner og Nikwax leather restorer. Noe må man gjøre mens man venter på telefon fra forhandler om levering.... krysser fingrene for levering over helgen.
958F886F-3592-4DCC-8896-999D754BC316.jpeg
Buksen har jeg hatt siden jeg kjørte opp. Jakken er ny, men tenkte at det var greit å kjøre behandling på den å.
Joda han virker jo som han er nøye med tingene sine og regna med at det er bilde som bedrarBjerknez skrev: 17 apr 2019, 07:18 Jeg tror vi kan være ganske trygge på at han sjekket flasken både to og ti ganger før han gjøv løs med skinnrensen![]()
Viktig å være tydelig. Det er store sjanser for at enkelte her inne missforstår