Ei uke= fem dager å ti timer på to stk pr. dag=100 arbeidstimerPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.
Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.
Ehem... De brukte 50 timer hver og tilsammen 80l. maling, dvs. 0,8 l/t...SuperMorten skrev:Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.
Det var visst litt for krevende matte på fredagskvelden..Geir skrev:Ehem... De brukte 50 timer hver og tilsammen 80l. maling, dvs. 0,8 l/t...SuperMorten skrev:Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.
Spilte fotball med sønnen med gamlingen som dommer...? se dommeren :-)å Og her er Sonja supporter...Svein2 skrev:Ei uke= fem dager å ti timer på to stk pr. dag=100 arbeidstimerPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.. Huset er 180 m2 i to
etasjer + ett uthus/garasjer på 100m2 på en etasje. Fortsatt![]()
Jaja det så ut som døm hadde nok å gjøre. I pausa spelte døm fotball med sønnen.