https://goo.gl/maps/BAb8yJYTrWr
https://goo.gl/maps/V5tsNikV1452
Med grusveikjøring på Jotunheimvegen...

Har du dradd på deg skjegg OveBjerknez skrev: 22 aug 2018, 12:24Humrer litt i skjegget når jeg ser under profilbildet dittTore L skrev: 22 aug 2018, 12:15 Da prøver jeg og legge inn en gang til, siden jeg ikke ser mitt siste innlegg.
Det blir tur på meg :), vi ble enige om pris og utstyr og GT'en har bytta navn til GS :)![]()
"Bosted: Sarpsborg (Er fra Fredrikstad)"
Roa eller Jevnaker.Tore L skrev: 22 aug 2018, 18:29 Sitter på jobb og det er litt problemer med nettet, så jeg prøver en gang til Anders - skal vi møtes på Roa - hvis du har tid til å vente på meg der. Ellers skal vi møtes et annet sted som passer deg bedre?
Jeg regner med at du har samme mobil nr og da ringer jeg deg når jeg drar fra Sarp, og så ser vi hva det blir til. Blir det sent fra sarp, så kan vi treffes på Utladalen.AJ skrev: 22 aug 2018, 18:57Roa eller Jevnaker.Tore L skrev: 22 aug 2018, 18:29 Sitter på jobb og det er litt problemer med nettet, så jeg prøver en gang til Anders - skal vi møtes på Roa - hvis du har tid til å vente på meg der. Ellers skal vi møtes et annet sted som passer deg bedre?
Kortere og kjappest for deg til Roa, iflg. Google Maps.
Hvis Roa så er Shellstasjoen det beste stedet å møtes.
Finn gjerne ut så fort kan når du kan dra hjemmefra.
Haster ikke for meg å dra altfor tidlig, men heller ikke altfor langt utpå dagen....
Høres ut som en god planTore L skrev: 22 aug 2018, 19:06 Jeg regner med at du har samme mobil nr og da ringer jeg deg når jeg drar fra Sarp, og så ser vi hva det blir til. Blir det sent fra sarp, så kan vi treffes på Utladalen.
Men jeg håper å være klar til å dra rundt kl. 11 :)
Av alt som ikke virker, er det konjakk som er bestAJ skrev: 22 aug 2018, 19:57 Kamferdråper brukte man her på bygda i gamledager mot tannverk.
Snus skal visstnok hjelpe også...![]()
Ja, det er noe med det...
... å gjør det fortsatt...Jeg gikk i halvsvime flere dager etterpå...
Konjakk minner meg egentli bare om beis. Eller bais... litt etter hvordan man ser det...AJ skrev: 22 aug 2018, 20:06Ja, det er noe med det....
Regner med at en flaske med denslags fluidium medbringes av Hjelsetekspressen til Dovreskogen....
Reiseniste må med denne gangen også jaAJ skrev: 22 aug 2018, 20:06Ja, det er noe med det....
Regner med at en flaske med denslags fluidium medbringes av Hjelsetekspressen til Dovreskogen....
"Vondt skal vondt fordrive.." Dette er et godt gammelt ordtak
Bjerknez skrev: 22 aug 2018, 20:07... å gjør det fortsatt...Jeg gikk i halvsvime flere dager etterpå...![]()
Ja, jeg har virkelig lyst til dette. Det ser i utgangspunktet lyst ut, men dem som har hatt SKIKKELIG tannverk i en jeksel vet hva jeg snakker om. Man blir totalt slått ut. Smertestillende funker ikke i det hele tatt, man kaldsvetter, det dunker og stikker konstant i hele hodet og man har nærmest lyst til å ringe ambulanse.
Vi venter i spenning på bilder av dere to som allerede har startet turen til treffet. Tore med nysykkelen og..AJ skrev:Det ser lovende ut med været her på Østlandet i dag i hvert fall![]()
.
Satser på at vi tar finværet med oss på turen oppover og innover i landet løpet av dagen og ettermiddagen
Det var godt nytt OveBjerknez skrev: 23 aug 2018, 18:29 Dette lover godt. Skal til tannlegen igjen i morgen for å fikse opp i tannproblemene. Enten midlertidig i form av noe feinsmekkeri han skulle koke i hop, eller en permanent løsning ved å trekke hele skiten. Været er meldt OK og feberen har gitt seg.
Blir meg og en til som tar turen og jeg tipper vi er på campingen i 16-17:00 tiden til lørdagen.
Det får tiden visekjellv skrev: 23 aug 2018, 19:03Det var godt nytt OveBjerknez skrev: 23 aug 2018, 18:29 Dette lover godt. Skal til tannlegen igjen i morgen for å fikse opp i tannproblemene. Enten midlertidig i form av noe feinsmekkeri han skulle koke i hop, eller en permanent løsning ved å trekke hele skiten. Været er meldt OK og feberen har gitt seg.
Blir meg og en til som tar turen og jeg tipper vi er på campingen i 16-17:00 tiden til lørdagen.![]()
Blir trivelig å hilse på til lørdan. Lenge siden nå AJ.AJ skrev: 23 aug 2018, 19:56 Da er Tore L og jeg vel framme på Utladalen Camping etter en flott kjøretur hit på varierte veier med innlagt etappe på utfordrende grusvei.
Den nybakte GS-føreren taklet forholdene helt utmerket![]()