Ille bra AJ

Ille bra AJ
Ok.
Har sendt deg PM.
Takker for tipset og burde selvfølgelig forhørt meg med deg først...dypen skrev: 16 aug 2019, 19:10 Overnatting på Ringebu, anbefaler Jonsgård seng og frokost B&B, Ringebu Britt Åse Høyesveen med frokost i bakeriutsalget i første etasje.
https://www.jonsgardbnb.no/
Treff neste helg, ja :) .xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Hepp. Datoen står på første side, over første post.xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Godt og riktig oppsummertTGR skrev: 16 aug 2019, 21:07Hepp. Datoen står på første side, over første post.xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Dette er ikke et treff med arrangementer osv. Vi bare treffes :)
Vi møter opp, en eller annen gang fra fredag til søndag. Løs snipp, folk ordner sjøl med hytte / telt / mat / drikke osv. Fellestur i en eller annen retning på lørdag. Hjemreise en eller annen gang på søndag, etter eget forgodtbefinnende![]()
Det rekker duxyvind skrev:Bruker Tapatalk-appen.. så kanskje det ikke vises her. Ser i første post at det skal være denne helgen eller neste helg.
Jeg har jo bytta ut R-bimmern med GSA-bimmer, så jeg er ganske kjøresugen, men kan ikke denne helgen. Neste helg kan jeg dra på lørdag kl 16, fra Oslo :-/ så det er kanskje litt for seint uansett. Men jeg tror jeg skal legge ut på tur da uansett, helst med overnatting. Så kanskje vi sees?
Haha, fantastiskkjellv skrev:Det rekker duxyvind skrev:Bruker Tapatalk-appen.. så kanskje det ikke vises her. Ser i første post at det skal være denne helgen eller neste helg.
Jeg har jo bytta ut R-bimmern med GSA-bimmer, så jeg er ganske kjøresugen, men kan ikke denne helgen. Neste helg kan jeg dra på lørdag kl 16, fra Oslo :-/ så det er kanskje litt for seint uansett. Men jeg tror jeg skal legge ut på tur da uansett, helst med overnatting. Så kanskje vi sees?
Noen av oss andre kan hente ut nøkkel til deg om du bestiller hytte. Husk at vi ennå har dagslys minst en time lenger her nord enn dere har sørpå. Kan bli kjølig over Dovre eller Kvikne på kvelden, men ha med klær så går det bra.
Eller ta ei overnatting utpå kvelden og kjør videre tidlig så rekker du å bli med på fellesturen. Du skal få frokost på hytte 16 når du kommer
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Hvor fellesturen går vet vi ikke endaxyvind skrev: 16 aug 2019, 23:37 Jeg ser an utover uka. Men dette frister!
Når og hvor går fellesturen? Jeg må i alle tilfelle tilbake til Oslo søndag kveld.
Men fellesturen er på søndag? Så lenge jeg rekker jobb på mandags morgen så er det innaforAJ skrev:Hvor fellesturen går vet vi ikke endaxyvind skrev: 16 aug 2019, 23:37 Jeg ser an utover uka. Men dette frister!
Når og hvor går fellesturen? Jeg må i alle tilfelle tilbake til Oslo søndag kveld..
Å komme seg tilbake til hovedstaden før søndag kveld er helt uproblematisk. De fleste av oss forlater arenaen på søndag formiddag...
Fellestur på lørdag :)xyvind skrev: 16 aug 2019, 23:49 Men fellesturen er på søndag? Så lenge jeg rekker jobb på mandags morgen så er det innafor
Mulig jeg booker ei hytte, så kanskje noen av dere kan hente ut nøkkel før de stenger, som Kjellv nevnte her![]()
Fellestur er lørdag. Vi er som oftest kjøreklar rundt kl 11xyvind skrev:Men fellesturen er på søndag? Så lenge jeg rekker jobb på mandags morgen så er det innaforAJ skrev:Hvor fellesturen går vet vi ikke endaxyvind skrev: 16 aug 2019, 23:37 Jeg ser an utover uka. Men dette frister!
Når og hvor går fellesturen? Jeg må i alle tilfelle tilbake til Oslo søndag kveld..
Å komme seg tilbake til hovedstaden før søndag kveld er helt uproblematisk. De fleste av oss forlater arenaen på søndag formiddag...
Mulig jeg booker ei hytte, så kanskje noen av dere kan hente ut nøkkel før de stenger, som Kjellv nevnte her
Fellesturen er nok på lørdag.xyvind skrev: 16 aug 2019, 23:49 Men fellesturen er på søndag? Så lenge jeg rekker jobb på mandags morgen så er det innafor
Mulig jeg booker ei hytte, så kanskje noen av dere kan hente ut nøkkel før de stenger, som Kjellv nevnte her![]()
Mener det var en BMW og en Suzuki som var sist kjøreklar i fjor.. Ingen vet når de forlot åstedetAJ skrev: Fellesturen er nok på lørdag.
Hjemreise for de fleste (alle?) på søndag - alt etter hvilken kjøreform man er i....
Ikke godt å si...kjellv skrev: 16 aug 2019, 23:58Mener det var en BMW og en Suzuki som var sist kjøreklar i fjor.. Ingen vet når de forlot åstedetAJ skrev: Fellesturen er nok på lørdag.
Hjemreise for de fleste (alle?) på søndag - alt etter hvilken kjøreform man er i....
Lurer på hvem det kan værekjellv skrev: 16 aug 2019, 23:58Mener det var en BMW og en Suzuki som var sist kjøreklar i fjor.. Ingen vet når de forlot åstedetAJ skrev: Fellesturen er nok på lørdag.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Bytta ut S1000R i R1200GS Adventure? Gratulerer!
Der var TO BMW og en Suzuki som dro samtidig i fjor........Stian87 skrev: 17 aug 2019, 06:24Lurer på hvem det kan værekjellv skrev: 16 aug 2019, 23:58Mener det var en BMW og en Suzuki som var sist kjøreklar i fjor.. Ingen vet når de forlot åstedetAJ skrev: Fellesturen er nok på lørdag.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk![]()
JaFredrikE24 skrev:Bytta ut S1000R i R1200GS Adventure? Gratulerer!