Hey!
Så bra

Absolutt!niko skrev: 15 aug 2019, 21:13 Om jeg kommer meg av gårde i rimelig tid, lurer jeg på å kjøre Østerdalen til Atnosen, deretter Folldal, Hjerkinn og Drivdalen. Det bør jo være en fin tur?
Spiller ingen rolle for meg hvem / hva / hvor vi drar, tenker at litt Nord i Hedemark eller i Oppland burde være et bra første etappe på Torsdag. Har ikke kjørt Flya i år, heller ikke trolstigen :) men jeg har tatt meg fri mandag og muligens at jeg tar tirsdagen også etter helgen, slik at jeg kan ta møre og romsdal på veien hjem.
Kanskje jeg skal komme med et forslag sånn etter hvert...
Ille bra AJ
Ok.
Har sendt deg PM.
Takker for tipset og burde selvfølgelig forhørt meg med deg først...dypen skrev: 16 aug 2019, 19:10 Overnatting på Ringebu, anbefaler Jonsgård seng og frokost B&B, Ringebu Britt Åse Høyesveen med frokost i bakeriutsalget i første etasje.
https://www.jonsgardbnb.no/
Treff neste helg, ja :) .xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Hepp. Datoen står på første side, over første post.xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Godt og riktig oppsummertTGR skrev: 16 aug 2019, 21:07Hepp. Datoen står på første side, over første post.xyvind skrev: 16 aug 2019, 20:47 Hei! Hadde det vært mulig med en oppsummering her? Første post burde kanskje vært oppdatert med konkret info om treffet. Jeg har scrollet litt opp og ned, men.. er det nå i helgen eller neste helg?
Dette er ikke et treff med arrangementer osv. Vi bare treffes :)
Vi møter opp, en eller annen gang fra fredag til søndag. Løs snipp, folk ordner sjøl med hytte / telt / mat / drikke osv. Fellestur i en eller annen retning på lørdag. Hjemreise en eller annen gang på søndag, etter eget forgodtbefinnende![]()