Har litte granne vanskeligheter med å mønstre den store sympatien for ditt nedslitt kjede. Da du ville ha fordrevet så minte jeg deg på at idellt sett så burde du bytte for og bakdrev samtidig. Og som slitesterkt kjede så burde du vurdere cross kjede. Men det har du sikkert glemt... Og det fantastiske verkstedet du skryter av, de må ha sett situvasjonen med kjedet da de byttet bakdemperen din ? Og ikke et j¤¤¤a ord sa de. Surret med simmeringene imponerte ikke heller. Sorry Gammelgutt, jeg er ikke videre imponert av verksted valget.
Jeg har foreslått et godt verksted hvor du får gode råd,godt arbeid og deler til ok pris. Litt utfor allfarvei for deg men du har gratis lokaltransport her. Jan er rask og han er flink,selv om han er svensk

Hyosung er relativt ukjent for ham, som for de fleste andre inkl. Hyosung forhandlerene, men han er garantert raskere enn forhandlere verkstedene. Gode råd gir han gratis og ikke suger han pengene ut av lomma på deg heller. Ring nå 40 20 24 24 og bestill bakdrev og cross kjede så du er på veien igjen snøggast råd. Du får sikkert kaffe mens du venter. Og kona hans er skikkelig hyggelig hun og. Hun er lokal produksjon og kjører Laverda hvis jeg husker feil