Jaja, det er jo bra at turbulensen iallefall har blitt noe bedre med orginalskjermen.
Da har jeg vært på posten med en liten pakke til deg, så får du ved anledninger
benytte den med stolthet

Hjertelig takk!ojda skrev:Nei! Å se gjennom skjermen ser jeg også på som helt uaktuellt![]()
Jaja, det er jo bra at turbulensen iallefall har blitt noe bedre med orginalskjermen.
Da har jeg vært på posten med en liten pakke til deg, så får du ved anledninger
benytte den med stolthet
Sånn er det når man har for kraftig beinbygning...ojda skrev:Synd lenka var for kort da![]()
Kvalitaten tillsa ikke at jeg skulle arkivere ekstraleddene
Strålende idé!RuneMC skrev:Clas Ohlson har sånne fjærbelastede pinner i forskjellige størrelser - koster nesten ikke noe. De har også div lær-remmer og metall-lenker - vesentlig billigere enn hos urmakeren og like bra.
Madstadfestet er i steden for den orginale "brakketten", men joda, jeg har bra med innstillingsmuligheter...ojda skrev:Madstand, Varioskjerm og V-Stromfeste, ja nå bør du ha innstillingsmuligheter nok![]()
Synes faktisk den tintede Varioskjermen er et stort pluss på utseende også![]()
![]()
Hvordan er det, er du fortsatt fornøyd med din lille Wee? Tror nok det
Knallfine veier å kjøre sykkel på ut dit, bare pass på å kikke i bussruta slik at du ikke får en overraskelse i en sving, disse to f eks:Banditmannen skrev:Da ble det litt oppholsvær, slik at fikk jeg tatt en liten kveldstur!![]()
Og for en gangs skyld husket jeg på å ta med kamera.![]()
![]()
![]()
Helt klart flotte veier, men har aldri sjekka bussruta før tur på den veien, må jo uansett passe godt på rund de smale svingene. :-)Hjernen skrev: Knallfine veier å kjøre sykkel på ut dit, bare pass på å kikke i bussruta slik at du ikke får en overraskelse i en sving, disse to f eks:
http://goo.gl/maps/LWnH" onclick="window.open(this.href);return false;
og denne:
http://goo.gl/maps/a8FH" onclick="window.open(this.href);return false;
Så veldig flott ut den, men må innrømme at jeg nok tenker mer på det rent kosmetiske, og at den kanskje blir litt dyr...ojda skrev:Den linken lå langt nede i mailbunken min, men her er den ihvertfall.
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12459.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Banditmannen skrev:Da har jeg fått bekrefta at valget om å ikke bli med på rundturen i Telemark sist lørdag, var et riktig valg...
Prøvene legen tok på mandag, var positiv på stille lungebetennelse.
Stille og stille forresten, mulig den var det, men ikke jeg! Jeg harka og hosta, sukka og stønna, sutra og klagde, som den mann jeg er...![]()
Formen begynner å komme seg igjen, men blir nok ingen tur til hverken Smia eller Tyrigrava i morra.
Smia får jeg jo sjansen til å besøke igjen neste år, er verre med Tyrigrava.![]()
Godt at jeg fikk rota meg til en tur dit i sommer, som da trolig ble første og siste gang for min del.
Sesongen 2012 har strengt tatt vært litt opp og ned, mest ned, men får jeg vel tro at den bare kan bli bedre neste år!![]()
Er jo heller ikke helt over i år, men nærmer seg jo raskt. Får håpe jeg får noen fine opplevelser de nærmeste ukene!
Takk for det! Og noen fine høstturer er det enda tid til!ojda skrev:Jeg pleier jo å være av de som pusher på folk for å bli med på tur,
glad for at jeg ikke gjorde det med deg denne gangen![]()
Selvom du snart er gammel nok til å ta slike avgjørelser selv![]()
Men god bedring skal du ha, så får vi håpe du rekker etpar småturer
til før vinteren
Nei nei, det der er ikke vraking av tråden, var jo masse lekkert der!Hjernen skrev:Trist det at du ikke kan i morra men er jo lov å komme som burist også....![]()
Ingen bekjente i amcar-miljøet da?? Regner med at noen av dem dukker opp også...
Kan være masse lekkert å se der også:
[img]Masse%20fine%20bilder[/img]
Sorry for å ha vraka tråden din med 4 hjul og karosseri, men jeg er et motorhue....
Takk for det! :-)ArcticTiger skrev:Ja vi savna deg på Telemarkskøyringa Banditmannen, men klart helsa må komme først
Det var en ganske "frisk" tur tempraturmessig, så det hadde sikkert ikke vært noe særlig lurt å kjøre med en lungebetennelse på lur
.
Blir det fint vær en dag, og helsa har kommet seg, så kan du jo ta deg en kortversjon, feks Valebøvegen-Lunde- Vrådal-Drangedal og hjem igjen![]()
God Bedring, så ses vi til sommern igjen