Dekkene er helt fantastiske. Faktisk bedre på asfalt også enn Anakee Adventure, etter min mening. I dag hadde jeg godfølelse med dekk og underlag helt fra jeg startet.
Her er noen bilder fra turen

Jeg har sååå lyst selv, men det finnes ingen god logikk for at jeg skal eie det i tillegg til "gatesykkel" når jeg har så lite tid til rådighet generelt uansettxyvind skrev: 22 mai 2020, 08:49 Jeg har også lyst på en skau-sykkel! KTM 790 Adv R tror jeg hadde vært noe å dra på tur med!
Mitt forslag er at du stryker alt annet på timeplanen og lager tid til å kjøre mer sykkelSnikendeugle skrev:Jeg har sååå lyst selv, men det finnes ingen god logikk for at jeg skal eie det i tillegg til "gatesykkel" når jeg har så lite tid til rådighet generelt uansettxyvind skrev: 22 mai 2020, 08:49 Jeg har også lyst på en skau-sykkel! KTM 790 Adv R tror jeg hadde vært noe å dra på tur med!![]()
Fine bilder! Ser ut som drømmen
Dette er jo BMW. Det skjer jo selvfølgelig ikke herAJ skrev: 20 mai 2020, 17:58Får håpe du er heldigere med dine Mitas dekk enn det kaiu var da han skulle bytte til de samme som du har, på Hadeland MC for ikke lenge siden.
Fordekket slapp luft langs felgkanten på KTM'en han.
FredrikE24 skrev: 22 mai 2020, 11:48Dette er jo BMW. Det skjer jo selvfølgelig ikke herAJ skrev: 20 mai 2020, 17:58 Får håpe du er heldigere med dine Mitas dekk enn det kaiu var da han skulle bytte til de samme som du har, på Hadeland MC for ikke lenge siden.
Fordekket slapp luft langs felgkanten på KTM'en han.![]()
Perfekt for en som er besatt av palindrom og generell ordendypen skrev:Fantastisk registreringsnummer på BMW’n BB8888 :)
Ja, skal man gjøre et brekk, eller kjøre gris i trafikken, så er det sikker smartere å gå for en mindre logisk tallrekkeWikingTnT skrev:Var litt keen på kult nummer på Benellin jeg også , men fikk et tips fra en kompis på biltilsynet at det ble veldig iøyenfallende og lett å identifisere, så jeg ba ham finne det vanskeligste, så vidt jeg husker det sjæl
Jeg gjør masse brekk og ran , så valget var enkelt for meg.xyvind skrev: 23 mai 2020, 09:44Ja, skal man gjøre et brekk, eller kjøre gris i trafikken, så er det sikker smartere å gå for en mindre logisk tallrekkeWikingTnT skrev:Var litt keen på kult nummer på Benellin jeg også , men fikk et tips fra en kompis på biltilsynet at det ble veldig iøyenfallende og lett å identifisere, så jeg ba ham finne det vanskeligste, så vidt jeg husker det sjæl
For meg var det helt tilfeldig. Jeg kjøpte sykkelen brukt. Prøvde den først med prøveskilter osv osv..
Får kommentarer på skiltet når jeg stopper utenfor butikken, når jeg er på tur, ja, overalt egentlig. Kanskje jeg burde vurdere å omregistrere? Så kan jeg gjøre brekk og kjøre gris![]()