Cutless sin blogg
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Neida. Sitter her enda. De skal montere litt mer bling :)
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Jasså...?
Det er selvsagt slett ikke nødvendig å blåse ut av seg for mye informasjon med en gang. Ta det litt og litt, slik at det ikke blir oppfattet som skryt

- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
For pokker...
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Bilder av bling kommer, men først må sykkelen vaskes. Fikk tilfeldigvis et par pakker idag som skal bistå med det:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Liker det jeg ser
Hva er den boksen til høyre der?
S100 er gode produkter

Hva er den boksen til høyre der?
S100 er gode produkter

- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Scotoiler fs 365. Vannbasert beskyttelsesspray mot korrusjon
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Er spent på den. Litt beskyttelse, og vanskelig å gjøre noe feil med den :)
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Her er den nye blingen :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Fsva
- Innlegg: 782
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Fin bling! 

- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Når jeg zoomer inn så kan jeg ikke se at vanndråpene beader eller sheeter... frem med krukka fra Swissvax. Jeg vet du har’n 

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Gratulerer med ny bakhjulssykkel! Litt kjipt du valgte bort 790'en, kunne trengt en testpilot for å høre erfaringer før jeg selv hopper ned fra gjerdet :)
Har de fått orden på noe mager blanding på lave turtall på LC4, slik at det ikke er som å ri en vill-okse ved lav fart? Kan i så fall anbefale en 02-controller (plug and play) hvis den er noe "jerky"...
Har de fått orden på noe mager blanding på lave turtall på LC4, slik at det ikke er som å ri en vill-okse ved lav fart? Kan i så fall anbefale en 02-controller (plug and play) hvis den er noe "jerky"...
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Mener han skrev tidligere i tråden at den var ganske smooth på gassen og faktisk også nesten vibrasjonsfri. Ganske uvanlig til en endunker å være. Så jeg vil tippe dem har løst dette på denne?
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Kan melde om kjempefornøyd sønn på 790Duke..
den går skikkelig bra-gode bremser-svingvillig som fy..
Litt imponert over motoren hvor "soft" den kan gå og samtidig hvor gvass den kan være..
bør jo ha ca 2500rpm før en gasser på men derifra til rødfelt er skikkelig artig..
I track-modus er den skikkelig aggressiv og ikke uvillig til å bli veldig lett i forhjulet...
I forhold til de få konkurrentene i klassen så holder jeg nok en knapp på denne i forhold til "smil for pengene"
den går skikkelig bra-gode bremser-svingvillig som fy..
Litt imponert over motoren hvor "soft" den kan gå og samtidig hvor gvass den kan være..
bør jo ha ca 2500rpm før en gasser på men derifra til rødfelt er skikkelig artig..
I track-modus er den skikkelig aggressiv og ikke uvillig til å bli veldig lett i forhjulet...

I forhold til de få konkurrentene i klassen så holder jeg nok en knapp på denne i forhold til "smil for pengene"

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后