Læpptåppen er helt OK den men det er særdeles lite dataforståelse å finne hos brukeren som regnes som tilbakestående på det feltet. Det var visst veddemål på kontoret i går om hvor lang tid det tok før det ble ropt på hjelp fra IT eller fra sekretæren vår. Den som gjettet at det ble ropt på hjelp når læpptåppen ble skrudd på vant
VPN snarvei er borte fra skrivebordet så nå får jeg ikke sendt/mottatt mail hjemmefra. Alle bilder jeg laster inn fra kameraet var i DSCN format men nå lagres de som JPG og nummereres fra 001 igjen og da blir det bare kødd i bildearkivet som jeg bruker i jobb. Sabla duste PC

. Vinn programmet fra Turkcell er forsvunnet i et høl i ett kretskort og internet dongla er stein dau. Det blir skikkelig festelig å jobbe i utlandet da. Samme med Vodafone dongla.
MSN er der inni datahævlete et sted men ikke søren om jeg får den fram bortsett fra at MSN nyheter vises så jeg kan lese om åssen Jennifer Ashton holder puppene i trim og om hvor løs på tråden en eller annen reality stjerne er og hvordan en skal gå på 16 centimeter høye hæler. Godt å vite sånt også hvis en skal ta frem sine feminine sider

Dette her syntes jeg mest bare dritt jeg og Ole Paus har helt rett. Alt var meget bedre under krigen !