Det ble en våt liten ettermiddagstur på 6 mil.
...og den har kart over flere områder enn Sentral-Europa og Telemark?ojda skrev:Jeg lovte og ta med meg GPS pratet mitt annet sted, men siden jeg fant en altiettløsning tenkte jeg at jeg skulle dele den her.
En glimrende løsning er connect.garmin.com
Har ikke hatt tid til å utforske den sjikkelig enda, men her er iallefall logget rute direkte på kart, muligheter for overføring til goggle earth, høydekurver og masse masse mer. Gleder meg til å sjekke dette nærmere ut.
Vil også takke Globe for tips og inspirasjon til å løse problemet.
Det ser ikke ut som responsen på forslaget var særlig stort....Dexter skrev:Det hadde kanskje vært noe. Men jeg er i de traktene på 4 hjul da, men det skulle vel ikke vær til hinder dersom det skulle passe. Skal ikke si nei enda vaffal
Jeg kommer i morgen ettermiddag/kveld en gang. PM meg et mobilnummer så jeg kan holde deg oppdatert på ankomst og eventuelt få hjelp om jeg havner feilGodtvoksen skrev:Det ser ikke ut som responsen på forslaget var særlig stort....Dexter skrev:Det hadde kanskje vært noe. Men jeg er i de traktene på 4 hjul da, men det skulle vel ikke vær til hinder dersom det skulle passe. Skal ikke si nei enda vaffalDeg ser jeg vel på fredag eller lørdag...
Er dessverre opptatt denne helgen. Søndag er helt uaktuell, men kunne muligens fått til noe på fredag og lørdag, men programmet er rimelig sprengt allerede denne helgen, er jeg redd...Godtvoksen skrev:Det ser ikke ut som responsen på forslaget var særlig stort....Dexter skrev:Det hadde kanskje vært noe. Men jeg er i de traktene på 4 hjul da, men det skulle vel ikke vær til hinder dersom det skulle passe. Skal ikke si nei enda vaffalDeg ser jeg vel på fredag eller lørdag...