Absolutt et VELDIG fristende tilbud å bringe "gullet" med Bring for å kjøre i store deler av Agder. Vet av flere her i Trondheim som sliter med PMS, for å si det sånn...MC-FOLK skrev:Et alternativ er jo å sende biken med Bring til sørlandskysten,for selv å komme etter med første fly....Er kjørbart i store deler av Agder...Det andre alternativet er å konsumere mer vin,og vente...Begge alternativer er vel like dårlig...Men den som venter på noe godt.......VFRdama skrev:Forgjævelig jaGlobe skrev:SESONGSTART???
Starter opp motoren, lukker øynene, holder godt tak i håndtakene, vrir litt med høyre hånd, hører motoren brumme, øynene er fortsatt lukket, trekker pusten..dyyyyyyyyypt.....litt mer gass nå, vi er i bevegelse..øyene er fortsatt lukket...kniper dem sammen...konsentrerer meg.........NEI det FUNKER F##N IKKE!!...det er fortsatt bare en SNØFRESER!!!!
![]()
![]()
Drukner mine sorger med vin jeg.....
Forgjævelig ......
Æ vil ut å kjøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør
Men, slikt koster og etter å ha fått tilbakmelding fra skatteetaten, ble det ikke akkurat penger igjen etter skatten for å si det sånn...
Blir nok mere rødvin i snøkastene her gitt