Og fine var de! Syns jeg i hvert fall...

To nyankomne og passe romslige T-skjorter i god kvalitet, virker det som, vil nok bli mye brukt til sommeren, vet je...

Slik har no det vore her i alle år......ja i bygdene altsoKwak skrev:Resultatet blir færre forhandlere, færre merker representert i Norge, lengre avstand for de fleste til forhandler, mer tungvindt å få tak i reservedeler osv.
Har min vinterisert på Jessheim og regner med at dette går bra.hakhap skrev:Bel lit nervøs når jeg leste om nedleggelse i Oslo , jeg som har min sykkel der. Så leste jeg på nettstedet og fant dato om 30 april og nå kan jeg ta det lit rolig igjen :)
Var bare innen i Oslo butikken noen få ganger før vinterlagringen men virket som et sted jeg godt ville brukt penger på.
Skal ikkje vere noke grunn at en må krangle med importøren, då det er vel importøren som dekker vindskjermen uansett?AJ skrev:Har min vinterisert på Jessheim og regner med at dette går bra.hakhap skrev:Bel lit nervøs når jeg leste om nedleggelse i Oslo , jeg som har min sykkel der. Så leste jeg på nettstedet og fant dato om 30 april og nå kan jeg ta det lit rolig igjen :)
Var bare innen i Oslo butikken noen få ganger før vinterlagringen men virket som et sted jeg godt ville brukt penger på.
Det jeg må undersøke litt nærmere derimot, er om ny vindskjerm er ankommet.
Ved levering påpekte nemlig selger der oppe at vindskjermen hadde gnisset mot noe i trekassa som sykkel ble levert i, slik at det var blitt noen hakk og riper i glasset.
Ingen problem, understreket selgeren, som allerede hadde lagt inn bestilling på erstatningsskjerm.
Så får vi se hvordan det går...
Kan vel hende jeg må "krangle" med importøren om denne nå, da...:-)å
Sant det.ZZR-Tom skrev:Skal ikkje vere noke grunn at en må krangle med importøren, då det er vel importøren som dekker vindskjermen uansett?AJ skrev: Kan vel hende jeg må "krangle" med importøren om denne nå, da...:-)å
Grattis AJ. Zumo 220 er en fin og plassbesparende MC-GPS , jeg brukte den en sesong før jeg kjøpte Zumo 660.AJ skrev:Da dumpet det ned en hentelapp i postkassa på en Garmin Zümo 220 GPS, gitt...![]()
"Fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til", får bli unnskyldningen...![]()
Så nå har jeg en Garmin Montana 600 og en Zümo 220 med Ram Mount fester og hele pakka.
Bra utstyr, sku' je mene... Derimot skorter det på kunnskapen om bruken av det... Vet jo at det bare en forholdvis lav terskel å komme over for å forstå disse greiene, men er ikke kommet helt i mål i så måte.
Zümo'en virker nett og hendig, mens Montana'en ser ut til å ha et bredere bruksområde. Ikke minst fordelen av muligheten til å bruke enten vanlige batterier eller det oppladbare batteriet - begge deler med god kapasitet.
Grunnen til at jeg slo til på "tilbudet jeg ikke kunne si nei til", er at Zümo har blåtann-mulighet, noe Montana ikke har. Fant ut jeg gjerne ville ha den muligheten på øret siden synet ikke er hva det engang var... En stemme som forteller hvor jeg skal svinge av og slike ting, kan være en fordel i så måte...
Kan få samme funksjonen i Montana, men kun via egen kabel og høyttaler.
Og siden Stelvio har 12V kontakt i cockpit, kan Zümo få strøm derfra under kjøring via den medfølgende sig.kontakt-kabelen.
Blir nok til at Zümo brukes på Stelvio, ja...
Dermed har jeg en GPS tilovers...
Bruke i bilen og når jeg rusler i skauen?![]()
Jo'a... går an det, så klart...
Eller kanskje jeg skal prøve å selge den til noen her på MCsiden.no?
Til en fordelaktig pris, seffølgelig...